روز گذشته ؛
تابناک: در آستانه 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا، نشست خبری با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با رسانه های استان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 07 March 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: در آستانه 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا، نشست خبری با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با رسانه های استان در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، طاهرنژاد در ابتدا از حضور پرشور مردم در حماسه 7اسفند تشکر و قدردانی کرد و این حماسه با شکوه را ثمره خون شهدا و دلاوری های جانبازان و ایثارگران دانست که این چنین عزت و سربلندی را به کشور عزیزمان تقدیم کردند.

وی سپس به تمجید و بررسی جایگاه شامخ شهدا پرداخت و  اظهار داشت: ثمره شهادت پایان ناپذیر است و ویژگی شهدا ما نسبت به سایر ادیان این است که شهدا در زندگی ما اثر گذار هستند. وی افزود: هشت هزار شهید گیلانی سند افتخاری برای استان محسوب می شوند و ما با طی کردن مسیر شهدا می توانیم کشوری قوی و پیروز داشته باشیم.






طاهرنژاد بنیاد شهید را نهادی دانست که در راه خدمت به افضل انسانها که شهدا هستند و خانواده های مکرم شان بوجود آمده است و وظیفه اصلی آن حفظ و ترویج فرهنگ شهادت در کشور است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه می توانند در انجام این وظیفه گرانقدر ما را یاری کنند و به نوعی پرچم دار در تبلیغ فرهنگ شهادت باشند چون قلم ها در دست اصحاب رسانه است.

طاهر نژاد همچنین از مسئولین نیز خواست توجه ویژه به این نهاد و خانواده های معزز شهدا داشته باشند چرا که ما هر چه داریم به برکت خون این شهیدان و فرهنگ شهادت است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه به تشریح برنامه های متنوع به مناسبت هفته گرامی داشت شهدا اشاره کرد که از جمله آن موارد ذیل است:


بیعت و تجدید میثاق با شهدا در گلزارهای متبرک شهدا

پخش برنامه هایی به همت صدا و سیما مرکز گیلان در شبکه باران

کاشت هشت هزار اصله نهال به نشانه یادبود از هشت هزار شهید استان گیلان و عیادت از جانبازان و خانواده های معظم شهدا و همچنین برنامه بزرگ پیاده روی از میدان شهدای ذهاب تا گلزار شهدا در روز 21 اسفند ماه.

وی در پایان از مردم ولایتمدار رشت درخواست کرد ضمن حضور در این همایش پیاده روی که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار میشود تجدید میثاقی دوباره با آرمان های بلند شهدا و امام راحل (ره) داشته باشند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار