کد خبر: ۱۸۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۲ 27 February 2016
تابناک گیلان: رئیس ستاد انتخابات  شهرستان رشت طی خبری اعلام کرد: تا کنون گزارش قطعی و مستند در ارتباط با خرید و فروش آرا در شهرستان رشت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سید عیسی مهدوی، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات  شهرستان رشت با توجه به اینکه ساعت پایانی اخذ رای اعلام شده است، اعلام کرد: به استناد گزارش نهادهای امنیتی، انتظامی و قضائی عضو شورای تامین شهرستان تا حال حاضر هیچگونه استنادی در ارتباط با خرید و فروش آرا در شهرستان رشت گزارش قطعی نشده است .

 

وی با بیان اینکه بعضی از گزارشات احتمالی توسط نهاد های مسئول قضایی در دست بررسی است، گفت: انتخابات در صحت و سلامتی کامل در حال برگزاری است و روند حضور مردم در ساعات پایانی رو به  افزایش رفته است.

 

مهدوی اذعان کرد: گزارشات پراکنده و نا مطمئن مبنی بر احتمال خرید و فروش آرا و مشابه  آن، نشأت گرفته  از اغراض گروهی و شخصی فی مابین جریان های سیاسی است .

 

فرماندار شهرستان رشت در ادامه انتخابات سالم  مردم  شهرستان رشت را بی نظیر و مثال زدنی دانست و افزود: از مردم  بزرگوار شهرستان تمنا داریم  که  به  شایعات جناحی و گروهی توجه نکنند و اخبار موثق و صحیح  را از ستاد انتخابات استان و شهرستان دریافت نمایند .

 

وی بار دیگر از حضور پرشور مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان رشت تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار