کد خبر: ۱۸۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸ 27 February 2016
تابناک گیلان: فرماندار لنگرود گفت: مردم لنگرود در انتخابات حضور آگاهانه و حداکثری خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، رضا جوادپور عصر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان با اشاره به حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم لنگرود از ابتدای آغاز رای‌گیری در پای صندوق‌های رأی حضوری آگاهانه یافتند.

وی حضور مردم لنگرود را حداکثری خواند و افزود: مردم در پیروی از فرمایش رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و رأی خود را به صندوق‌ انداختند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه در لنگرود 149 شعبه اخذ رأی تعبیه شده است، تصریح کرد: چهار هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات لنگرود را برگزار کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ساعت انتخابات وقت زیادی نماینده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم تا فرصت باقی است پای صندوق‌های رأی بروند و این امر به دقایق پایانی موکول نکنند زیرا احتمال دارد دیگر زمان انتخابات تمدید نشود.

جوادپور حضور مردم در این ساعت را در حال افزایش خواند و یادآور شد: بیشتر شعبه‌های اخذ رأی لنگرود مملو از جمعیت است که رأی‌ دادن را به این ساعت موکول کرده‌اند و از مردم درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر پای صندوق‌های رأی بروند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش فارس، یک‌میلیون و 861 هزار و 370 نفر در گیلان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات هستند که 78 هزار نفر برای نخستین بار رأی می‌دهند.

دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی 76.5 درصد و مجلس خبرگان 68.5 درصد مردم گیلان مشارکت داشتند.

40 هزار نفر عوامل اجرایی در گیلان کار برگزاری انتخابات را به‌عهده دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار