فرماندار صومعه‌سرا خبر داد :
حسین اسماعیل‌پور با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر شهرستان اظهار کرد: نوروز امسال صومعه‌سرا با ورود بیش از 70 هزار مسافر نوروزی مواجه بود
کد خبر: ۱۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،حسین اسماعیل‌پور با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر شهرستان اظهار کرد: نوروز امسال صومعه‌سرا با ورود بیش از 70 هزار مسافر نوروزی مواجه بود.

وی با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته در صومعه‌سرا، تصریح کرد: 7 هزار و 586 نفر از این مسافران در داخل شهرستان اقامت داشتند که این تعداد یک‌هزار و 922 خانوار را شامل می‌شود و نسبت به رقم 4 هزار و 902 نفری سال گذشته روند صعودی داشته است.

فرماندار صومعه‌سرا آمادگی 172 مرکز اقامتی هتل‌ها، مهمانپذیر، مجتمع‌های گردشگری، مدارس، خوابگاه و مساجد در سطح شهرستان را از اقدام‌ها عنوان کرد و ادامه داد: سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، چادرها، کمپ‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای شخصی و اماکن تفریحی عمومی نیز در ایام نوروز پذیرای مسافران بودند.

وی گفت: در طول ایام نوروز سعی شده با برنامه‌ریزی دقیق، سرکشی و نظارت مستمر خدمات به نحو بهتری به هموطنان ارائه شود.

اسماعیل‌پور به آمار غیر رسمی اقامت گردشگران اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه صومعه‌سرا در مسیر شهرستان‌های مجاور خود به طرف غرب گیلان قرار دارد و مسافران باید از این مسیر به مقصد خود عبور کنند، شاهد افزایش آمار ورود مسافران نوروزی به شهرستان بودیم.

به گفته وی، در ستاد اسکان مدارس صومعه‌سرا با 13 مدرسه بیش از یک‌هزار و 46 خانوار و بالغ بر 4 هزار و 185 نفر پذیرش شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نوروز امسال سه خوابگاه دانشجویی و خوابگاه دانشگاه آزاد واحد این شهرستان نیز با 22 اتاق و پذیرش 318 نفر در قالب 80 خانوار فعالیت داشتند.

وی با اشاره به دو هتل با 20 اتاق در شهرستان، یادآور شد: این دو هتل در مجموع 811 نفر در قالب 202 خانوار را در ایام نوروز پذیرش کردند.

اسماعیل‌پور اضافه کرد: سه مجتمع مهرگان، جهاد کشاورزی بخش تولمات و فنی و حرفه‌ای صومعه‌سرا در مجموع با 16 سوئیت آپارتمان، 15 اتاق و سه واحد مجزا میزبان یک‌هزار و 140 نفر از مسافران نوروزی بودند.

فرماندار صومعه‌سرا بازسازی مناطق گردشگری این شهرستان برای جذب بیشتر گردشگران را از برنامه‌های مهم در سال جاری ذکر کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار