فرماندار صومعه‌سرا خبر داد:
حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید، اظهار کرد: امیدواریم امسال با بهره‌گیری از معنویت و سیره اهل بیت (ع) شاهد شکوفایی در تمام سطوح زندگی باشیم
کد خبر: ۱۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 04 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جدید، اظهار کرد: امیدواریم امسال با بهره‌گیری از معنویت و سیره اهل بیت (ع) شاهد شکوفایی در تمام سطوح زندگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان باید در راستای توسعه و ارتقای همه‌جانبه شهرستان تعامل و همکاری داشته باشند، گفت: استفاده از خرد جمعی و ایجاد فضای تعامل و همکاری و تلاش بیشتر برای توسعه شهرستان جزء موارد بسیار با اهمیت است.

فرماندار صومعه‌سرا پیگیری و جذب اعتبارات، اجرا و اتمام پروژه‌های این شهرستان را جزء اولویت‌های اول کاری در سال جدید عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر و جذب اعتبارات شهرستان پروژه‌های ناتمام را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور در نیمه سوم فروردین ماه جاری به گیلان، یادآور شد: با توجه به سیاست‌های دولت در سال جدید، اهتمام دستگاه‌ها در برنامه‌ریزی و ارائه طرح‌های مدون در برنامه‌های کاری و خدمات مطلوب به شهروندان اجتناب‌ناپذیر است.

اسماعیل‌پور با تاکید به شناسایی طرح‌های نیمه تمام و پروژه‌های در حال اجرا، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌ها و پروژه‌های خود را به اطلاع فرمانداری برسانند.

وی خواستار تنظیم شناسنامه فرهنگی شهرستان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار