ابتدای فصل بود که امیر قلعه نویی برای در اختیار گرفتن هدایت ملوان راهی این شهر شد و 2 هفته هم هدایت این تیم محبوب شمالی را بر عهده داشت، اما نتوانست به کار خود در این تیم ادامه دهد زیرا در باشگاهی حضور داشت که نه مهره‌های فوق العاده‌ای داشت و نه امکانات سخت افزاری و مالی مناسبی داشت.
کد خبر: ۱۸۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 19 February 2016
تابناک گیلان: ملوانان بندر انزلی که لیگ پانزدهم را با حاشیه آغاز کردند حالا هم درگیر حاشیه جدیدی هستند.

به گزارش تابناک گیلان، ابتدای فصل بود که امیر قلعه نویی برای در اختیار گرفتن هدایت ملوان راهی این شهر شد و 2 هفته هم هدایت این تیم محبوب شمالی را بر عهده داشت، اما نتوانست به کار خود در این تیم ادامه دهد زیرا در باشگاهی حضور داشت که نه مهره‌های فوق العاده‌ای داشت و نه امکانات سخت افزاری و مالی مناسبی داشت.

به همین دلیل قلعه نویی بدون آن که قرار داد رسمی امضا کند از دستمزد خود گذشت و از جمع ملوانان جدا شد تا بعدها هدایت تراکتور سازی را بر عهده بگیرد. این موضوع اما تنها مشکل انزلی چی ها نبود زیرا هم زمان با نبود سرمربی این تیم دچار مشکلات مالی هم بود و مدیر عاملی هم نداشت تا زمام امور را در اختیار بگیرد.
 
مدتی گذشت، ملوان صاحب مدیر عامل شد و حمید استیلی هم به عنوان سرمربی انتخاب شد. در ابتدا شرایط خوبی در تیم به وجود آمد اما مشکلات مالی و نبود حامی مالی به نوعی این تیم را در گردابی از مشکلات فرو برد و حتی بازیکنان این تیم چند باری دست به اعتصاب زدند تا شرایط بیش از پیش بد شود.
 
جدا شدن مهره‌های تاثیر گذار و خوب از جمع ملوانان هم به دلیل همین مشکلات مالی برای این تیم کم مشکل ایجاد نکرد. اما حمید استیلی و باشگاه ملوان همچنان به کار خود ادامه می‌دادند تا این که بحران جدی‌تری به وجود آمده بحرانی که می شد آن را در همان ابتدای فصل و با وجود یک سری از مشکلات حدس زد. آن هم مشکل نتیجه گیری بود.

حمید استیلی که در 20 بازی در مجموع لیگ برتر و جام حذفی هدایت ملوانان را بر عهده داشت، در مجموع 4 پیروزی، 8 تساوی به دست آمد تا تیمی را که در جایگاه پنجم قرار داشت را به رتبه دوازدهم بیاورد. همین موضوع کافی بود تا استیلی مورد خشم هواداران ملوان قرار بگیرد و پس از درگیری‌ با آنها سرانجام تصمیم به جدایی گرفت. استیلی که در سایر تیم‌ها کارنامه درخشانی نداشت، تجربه بد ملوان را به کارنامه خود اضافه کرد و در پایان با بخشیدن مبلغ قرارداد خود از جمع ملوانان جدا شد.
 
پس از جدایی وی نام 3 گزینه فیروز کریمی، پورغلامی و محمد احمدزاده مطرح شد اما بنا به دلایلی نام 2 گزینه پورغلامی و کریمی خط خورد تا تنها نام احمدزاده در لیست باقی بماند و حتی شایعاتی مبنی بر قطعی شدن حضور وی در انزلی شنیده شد.

مدیر عامل ملوان در خصوص مربیگری احمدزاده گفت: در حال حاضر هیچ چیز معلوم نیست زیرا محمد احمدزاده هم اکنون هدایت شهرداری اردبیل را بر عهده دارد و متاسفانه مسئولان اردبیلی هم به صورت درست جوابگوی درخواست ما نبودند و برخورد بسیار بدی با ما داشتند، به هر حال امکان حضور وی با توجه به شرایطی که به وجود آمده است قطعی نیست و اگر توافق‌های لازم حاصل نشود به سراغ گزینه‌ی دیگری می‌رویم.

حالا از جمله نکات جالبی که باید به آن توجه کرد شرایط خاص ملوان و شرایط مخصوص هواداران است زیرا همواره انزلی به گونه‌ای بوده که هر مربی نمی‌توانسته در آن به راحتی کار کند.
 
پس تنها به همین دلیل می‌توان مطرح شدن گزینه‌های غیر بومی را عملا غیر ممکن دانست علاوه بر آن نباید شرایط مالی این تیم را فراموش کرد.
 
به هر صورت باید منتظر ماند و دید که سرانجام ملوانان به کجای کار می‌رسند و آیا این که با این شرایط می‌توانند در لیگ ادامه دهند یا خیر؟ درست است که شرایط خاصی بر این تیم حکم فرماست اما نکته حائز اهمیت آن است که این تیم از حمایت هواداران و افرادی برخوردار است که عاشق فوتبال و ملوان هستند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار