کد خبر: ۱۶۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 26 January 2016
تابناک گیلان: فرمانده پلیس‌راه گیلان محورهای کوهستانی استان را با بارش برف عنوان کرد و گفت: بارش برف در محور آستارا‌ ـ اردبیل و اسالم‌ ـ‌ خلخال شدید است.

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جاده‌های گیلان اظهار کرد: با توجه به تغییرات شدید جوی و برودت هوا اکنون در محور آستارا‌ ـ‌ اردبیل و اسالم‌ ـ‌ خلخال بارش برف شدید است.

وی محور ماسوله را نیز با بارش برف عنوان کرد و افزود: تردد در محورهای کوهستانی گیلان به‌ ویژه دو محور مذکور با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با بیان اینکه بدون زنجیر چرخ از تردد خودروها جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی در تمام مناطق گیلان به‌ ویژه کوهستانی بارش برف خواهیم داشت.

رستگار درباره محور کوهستانی کوهین در حوزه گیلان خاطرنشان کرد: گردنه کوهین اکنون مشکل ندارد و در حوزه گیلان تا لوشان بارش باران مشاهد می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی ممکن است بارش برف در گردنه کوهین داشته باشیم، بنابراین از هموطنان می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی گیلان خودداری کنند.

این مسئول رعایت نکات و قوانین رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: با توجه به اینکه در شرایط بارانی واژگونی خودروها افزایش می‌یابد، از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار