شهردار تبریز:

کوتاهی در خصوص رعایت تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است

شهردار تبریز با بیان این که عملکرد تک‌تک مدیران و مسئولان شهرداری، به دقت زیرنظر است، گفت: هرگونه کوتاهی در خصوص ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است.
کد خبر: ۱۵۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 06 January 2016
به گزارش  تابناک تبریز از  روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در شورای معاونان شهرداری تبریز، با بیان این که امروز فضای خدمتگزاری حاکم بر شهرداری، مبتنی بر حسن نیت و اعتماد است، اظهار داشت: با تکیه بر همین فضا، اختیارات مهمی به مدیران زیرمجموعه‌های مختلف تفویض شده که دستاوردهای مهمی را در پی داشته است.

وی متذکر شد: باید از ظرفیت‌های گسترده این فضای مدیریتی به خوبی بهره گرفت و محدودیت‌های مسیر خدمتگزاری به خوبی مدیریت شود.

نجفی با بیان این‌که شهرداری در دو سال گذشته برنامه‌های کلان عمرانی و اجتماعی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: هدف نهایی از این همه تکاپوی شبانه‌روزی، جلب رضایت و آسایش شهروندان است، بنابراین به هیچ عنوان قابل قبول نیست که یک رفتار نامعقول از سوی شهرداری، موجب رنجش شهروندان شده و تلاش‌‌های گسترده خدمتگزاران شهر را زیرسئوال ببرد.

وی با بیان اینکه عملکرد تک‌تک مدیران و مسئولان شهرداری، به دقت زیرنظر است، تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در خصوص ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار