همت منادی و جعفری آذر برای حل مشکل اراضی خاوران

کد خبر: ۱۱۷۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷ 24 July 2024
به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، دیروز جلسه شورای عالی معماری در حالی برگزار شد که از بین نمایندگان استان، تنها منادی و جعفری آذر در این جلسه حاضر بوده و پیگیر حل مشکل اراضی خاوران تبریز بودند.
 
با این حال پس از رفع موانع و موافقت این شورای عالی و همچنین ارجاع جزئیات موضوع به شورای برنامه ریزی استان، این دو نماینده در یادداشت هایی مختلف ضمن اعلام خبر این موضوع، حل مشکل را ناشی از همت مجموعه ای از مسئولین دانستند.
 
علی جعفری آذر در کانال تلگرامی خود نوشت:
«... علیرغم طرح برخی موانع و ایرادات از سوی نمایندگان دستگاه‌های عضو، با توجه به دستور رییس جمهور شـهید در دو سفر استانی برای رفع مشکل مردم، با کلیات موضوع موافقت و جزئیات به شورای برنامه ریزی استان محول شد که انشاالله گام بزرگی در جهت رفع مشکل مردم عزیز خواهد بود.
گفتنی است؛ در این جلسه سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی و برخی نمایندگان تبریز از جمله جعفری آذر حضور داشتند.»
 
علیرضا منادی دیگر نماینده تبریز نیز در صفحه شخصی خود نوشت:
« ... این امر گامی بزرگ در جهت رفع مشکلات مردم عزیز خواهد بود.
در این جلسه، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، تعدادی از مدیران استانی و برخی نمایندگان دغدغه‌مند حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
لازم به ذکر است که حل این موضوع نتیجه پیگیری‌های مداوم همکاران زحمت‌کش من در مجلس، مرحوم عابدین خرم و شهید مالک رحمتی است که از تلاش‌های بی‌وقفه آنها سپاسگزارم.»
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار