کد خبر: ۱۵۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 06 January 2016
ه نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «عمر حسین،» تروریست پیرو «ابوبکر البغدادی»، در پیامی که در پایگاههای اجتماعی منتشر شد از وضعیت ناگوار خدمات پزشکی در مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش به شدت انتقاد کرد.

تروریستی که با افشای وضع زندگی زیر چتر داعش، زندگی خود را به خطر انداخت+ تصویر

سایت روسیا الیوم در این باره نوشت: به گفته این عضو داعش، شماری ازعناصر این گروه تروریستی به علت بی توجهی و بدرفتاری جانشان را از دست می دهند.

عمر حسین گفت: در بیمارستان های مناطق تحت اشغال داعش، پزشک و پرستار به اندازه کافی وجود ندارد و جراح های این بیمارستان ها مرتکب اشتباهات کشنده ای می شوند. افرادی که فاقد مدرک رشته های مرتبط با پزشکی و گاهی افراد بی سواد در انجام عمل جراحی پیچیده شرکت می کنند.

به دنبال اشغال مناطقی از سوریه و عراق بوسیله داعش، شمار زیادی از افراد کادر درمانی و آموزشی، اقدام به فرار از سلطه تروریست ها نموده و شماری نیز خانه نشین شدند و از همکاری با تروریست ها خودداری کردند .این امر باعث شد این گروه تروریستی به استفاده از عناصر خود برای انجام این امور روی آورد. 

تروریست های داعش خروج هرگونه اطلاعات از مناطق تحت سلطه خود بوسیله اعضا را با مجازاتهای سخت و اعدام پاسخ می دهند.

هنوز مشخص نیست سرنوشت عمر حسین که با پیام خود بخشی از اطلاعات ناگفته درباره شرایط زندگی در سرزمین های زیر سلطه داعش را فاش کرده است، به کجا منتهی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار