کد خبر: ۱۵۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 03 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه برنامه ریزی خوبی برای باشگاه راه‌آهن انجام داده بود، گفت: برای جوانگرایی به زمان نیاز است که امیدوارم در اختیار مربیان قرار گیرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، حمید استیلی در رابطه با مخارجی که سال گذشته برای باشگاه راه‌آهن انجام داد، گفت: من از جیب خودم سال گذشته مخارج زیادی را برای باشگاه راه‌آهن انجام دادم . در حال حاضر بیش از یک سال است که حسابرسی‌ها طول کشیده است. من از قوه قضاییه خواهش می‌کنم هر چه سریعتر حسابرسی‌های لازم را انجام دهند  و به این مساله رسیدگی کنند.

وی در رابطه با جوانگرایی در تیم ملوان نیز افزود: سال گذشته به علت اینکه فکر می‌کردیم،راه‌آهن تیم خودمان است، بازیکنان جوان زیادی مانند برادران محمدی را جذب کردیم و با آنها قرارداد‌‍‌های بلند مدت عقد کردیم تا در آینده بتوانند برای باشگاه هم درآمد داشته باشند. اما به ما اجازه ندادند که به کارمان در راه‌آهن ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: البته در ملوان هم ما طبق هدفمان پیش می‌رویم و در این تیم نیز از جوانانی مانند صادق محرمی و چند بازیکن خوب دیگر استفاده کردیم.

استیلی اضافه کرد: در فوتبال ایران متاسفانه ثبات لازمه وجود ندارد. برای مثال عبدالله ویسی که در حال حاضر توانسته تیمش در رتبه‌های بالایی جدول حضور دارد، بعد از سه سال توانسته با تعدادی بازیکن خوب و بومی این رتبه را کسب  کند. امیدوارم که این ثبات در همه جای ایران ایجاد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار