معاون سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از لنگرود آمد ؛
در میان ثبت نام کنندگان روز گذشته در حوزه انتخابیه شهر لنگرود ، نام نصرت نادم ، معاون سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز به چشم می خورد که وی تایید این موضوع اظهار کرد: بچه لنگرود هستم و تا دیپلم نیز در این شهر درس خوانده ام.
کد خبر: ۱۴۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 22 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
گیلان با شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، حال و هوای عجیبی به خود گرفته است.

به گزارش تابناک گیلان، تا امروز ببش از 100 نفر در استان گیلان داوطلب حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند.

در میان ثبت نام کنندگان روز گذشته در حوزه انتخابیه شهر لنگرود ، نام نصرت نادم ، معاون سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نیز به چشم می خورد که وی ضمن تایید این موضوع به تابناک اظهار کرد: بچه لنگرود هستم و تا دیپلم نیز در این شهر درس خوانده ام.

معاون سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: خود را دوست،همراه و شاگرد مرحوم حسن دهگان می دانم و بخش زیادی از رشد اداری خود را مدیون مرحوم دهگان هستم.


مدیون مرحوم حسن دهگان هستم / در مجلس هفتم بحث عدم شناخت بود


مدیرکل منابع انسانی وزارت پست و تلگراف دولت اصلاحات که در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با عدم احراز صلاحیت مواجه شده بود گفت: اعتقاد دارم که در آن دوره بحث عدم شناخت مطرح بود و به نوعی این عدم شناخت کافی از سوی دوستان ، هزینه های زیادی را برای من به وجود آورد.

نادم افزود: یکی از اهداف ورود من به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رفع سوءتفاهم های گذشته است و امیدوارم بعد از 12 سال خدمت به مردم شریف ایران، دوستان هیئت نظارت به شناخت کافی نسب به من رسیده باشند.

معاون امور اقتصادی و بانکی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در پایان خاطر نشان کرد: برای بهبود وضعیت شهری در همه جهات نیاز به آمدن نیروهای تازه نفس است و امیدوارم که در این دوره شاهد یک انتخابات رقابتی سالم بین نامزدهای لنگرودی باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار