کد خبر: ۱۴۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 22 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: در سومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دهم در شهرستان بندر انزلی ۱۰ نفر به طور رسمی اعلام حضور کردند.

به گزارش خبرنگار گیلنا در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای شهرستان بندر انزلی صبح امروز دکتر حسین متقی طلب در آستانه ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای بندر انزلی با آرمان های انقلاب و امام (ره) تجدید میثاق نمود.

دکتر متقی طلب در حاشیه ادای احترام و تجدید میثاق با شهدا بیان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای کشورمان عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آورده اند لذا تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های شهدا مایه خیر و برکت بوده و پاسداشت خون شهیدان که پرچمدار عزت و افتخار میهن اسلامی هستند را بر خود وظیفه می دانم و تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های معزز شهدا مایه خیر و برکت است و این وظیفه بنده است که  برای پاسداشت خون این شهیدان که پرچمدار عزت و افتخار میهن اسلامی هستند ادای احترام به ساحت مقدس شهدا و رشادت های شهدا داشته باشم و امید دارم دعای خیر این بزرگواران بدرقه راه تمام خدمتگزاران ایران اسلامی باشد.

وی همچنین با حضور جمعی از همراهان خود با حضور در مزار زنده یاد سیروس قایقران قهرمان ملی به اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار سیروس قایقران و پرداختند.

در پایان دکتر حسین متقی طلب با حضور در محل فرمانداری شهرستان بندر انزلی رسما ثبت نام خود را در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام داد .


IMG_8626

IMGJPG

IMG_8579

IMG_8617

IMG_8626

IMG_8579

345

987

124


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار