دو خبرنامه تابناک گیلان (61+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که شصت و یکمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۴۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 20 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که شصت و یکمین بسته دو خبرنامه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.



نام نويسي نماينده ولي فقيه در گيلان در انتخابات مجلس

تابناک گیلان: نماینده ولی فقیه در گیلان امروز داوطلب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی مهدوی فرماندار رشت و مسئول حوزه انتخابیه مجلس خبرگان رهبری امروز گفت : آیت الله قربانی امروز با حضور در فرمانداری رشت برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری داوطلب شد و نام نویسی کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری است.

گیلان در مجلس خبرگان رهبری 4 کرسی دارد.

نام نویسی از داوطلبان نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر آغاز شد و تا دوم دی همه روزه تا پایان وقت ادار ی ادامه دارد.


Image result for ‫قربانی گیلان‬‎




قطع سخنرانی نماینده لنگرود و سردادن شعارهای تند علیه وی

تابناک گیلان: بر اساس این گزارش نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی دیشب به همراه شهردار منطقه برای  برگزاری جلسه ای به روستای شکرکش که یکی از روستاهای پرجمعیت بخش اطاقور است و برای هر کاندیدایی حمایتش قابل توجه است رفت اما با اعتراض مردم منطقه مواجه شد.


Image result for ‫لاهوتی‬‎


این گزارش می افزاید در حالی که لاهوتی مشغول سخنرانی بود یکی از مردم محلی با قطع سخنان وی با بیان این که« ۸ سال گذشته دقیقا قول ها و شعارهای امشب را به زبان می آوردی، پس چه شد؟! ،  آیا حرف و عمل شما با هم یکی بود؟! آیا فقط برای دسترسی به منصب و جایگاه خود وعده داده اید؟! » جو جلسه را ملتهب نمود و با همراهی مردم منطقه سخنرانی لاهوتی نیمه تمام ماند.

بر اساس این خبر،  تلاش های اطرافیان نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی برای آرام کردن مردم بی فایده بود و اهالی منطقه با سرو صدا و شعارهای تند علیه لاهوتی وی و همراهانش را مجبور به ترک محل کردند. / کاسپین

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار