به گزارش تابناک گیلان، تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور گام به میدان مسابقه می‌گذارند؛ تیم‌هایی که با اختلافی 6 امتیازی به ترتیب در مکان‌های چهارم و دهم جدول حاضر هستند.
کد خبر: ۱۴۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 11 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی پیش از مصاف حساس تیم‌های خود در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور به نشست خبری می‌آیند.

به گزارش تابناک گیلان، تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته چهاردهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور گام به میدان مسابقه می‌گذارند؛ تیم‌هایی که با اختلافی 6 امتیازی به ترتیب در مکان‌های چهارم و دهم جدول حاضر هستند.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم با کسب نتایج بسیار خوب در هفته‌های سپری شده از مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اکنون در جمع چهار تیم بالای جدول لیگ پانزدهم قرار دارد و از مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود.

دایی که تنها یک هفته به آغاز بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت صبا را بر عهده گرفت به خوبی این تیم را در مسیر کسب نتایج خوب هدایت کرده و تیمش با فاصله‌ای چهار امتیازی نسبت به صدرنشین‌های مشترک و با یک امتیاز کمتر از تیم سوم جدول در مکان چهارم جای دارد.

از سوی دیگر مسئولhن باشگاه ملوان بندر انزلی بعد از بکارگیری چهره مطرحی همچون امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی خود و البته پایان دادن به این همکاری کوتاه‌مدت در همان آغاز لیگ پانزدهم، اکنون حمید استیلی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارند.

حمید استیلی و علی دایی سرمربیان ملوان بندر انزلی و صبای قم در حالی این هفته با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که رویارویی آنها در اوج حساسیت صورت می‌گیرد زیرا صبا برای ماندن در جمع تیم‌هایی که شانس قهرمانی نیم‌فصل دارند باید از این بازی با دست پر خارج شود.

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز به خوبی می‌داند که چنانچه از این بازی با دست خالی بیرون آید ممکن است جایگاه دهمی تیمش چند رتبه نزول کند،‌ بر همین اساس دیدار این تیم با صبای قم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال جذاب و تماشایی پیش‌بینی می‌شود.

البته این نخستین‌بار نیست که حمید استیلی  و دایی به عنوان سرمربی دو تیم متفاوت در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند اما مصاف این هفته آنها در کسوت سرمربیان تیم‌های ملوان بندرانزلی و صبای قم با توجه به شرایط دو تیم در جدول جالب توجه و جذاب خواهد بود.

البته پیش از مصافی که قرار است تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در چهاردهمین هفته از دیدارهای نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز یکشنبه بیست و دوم آذر ماه با یکدیگر داشته باشند، علی دایی و حمید استیلی سرمربیان دو تیم باید در نشست خبری پیش از بازی حاضر شوند.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است از ساعت 15 عصر شنبه بیست و یکم آذرماه ابتدا سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در خصوص این دیدار باشد و در ادامه سرمربی تیم فوتبال صبای قم در جمع اصحاب رسانه حضور می‌یابد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در چارچوب دیداری از هفته چهاردهم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز یکشنبه بیست و دوم آذرماه به میزبانی شاگردان علی دایی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار