کد خبر: ۱۴۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 08 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

آسمان گیلان بعد از 2 روز نسبتا آفتابی از فردا دوباره بارانی و برفی می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت : فردا آسمان گیلان نیمه ابری تا ابری بتدریج همراه با بارش باران ، وزش باد و در کوهستان ها با بارش برف همراه خواهد بود.

بهمن کمانگر افزود : دمای هوای گیلان هم 5 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.
وی گفت : این وضعیت جوی فقط فردا در گیلان مستقر است و شرایط جوی این استان شمالی بعد از آن دست کم تا 3 روز نسبتا پایدار خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی گیلان اعلام کرد : آسمان گیلان امروز صاف تا قسمتی ابری ، گاهی با رشد ابر و از اواخر وقت همراه با رشد ابر همراه خواهد بود.
بهمن کمانگر گفت : اگرچه دریای خزر امروز با ارتفاع موج 20 تا 50 سانتی متر برای فعالیت های دریانوردی مناسب است اما فردا با ارتفاع موج 50 سانتی متر تا 2 و نیم متر به تدریج نامناسب خواهد شد.
بهمن کمانگر افزود : رطوبت فعلی هوای رشت ، مرکز گیلان 70 درصد و دمای هوای این شهر9 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده که در مقایسه با دیروز در همین ساعت 4 درجه بیشتراست.
وی افزود : تالش با 13 درجه بالای صفر و دیلمان با 7 درجه پایین صفر به ترتیب گرم ترین و سرد ترین مناطق استان بودند.
مدیر کل هواشناسی گیلان گفت : در 24 ساعت گذشته انزلی با 63 و 5 دهم میلی متر و آستارا با یک دهم میلی متر بترتیب بیشترین و کمترین میزان بارش را داشته اند.
ایرانپرست مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت : همه راه های استان به جز 12 کیلومتر انتهایی جاده پونل به خلخال به علت احتمال ریزش بهمن باز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار