بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 07 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


توصیه کنایه مانند جعفرزاده به نمایندگان مجلس

تابناک گیلان: نماینده مردم رشت با اشاره به ویژگی های یک مجلس مقتدر اظهار داشت : مجلس مقتدر مجلسی است که دیانت در آن وجود داشته باشد و سیاستش عین دیانتش باشد، بنابراین لازم است نماینده ها اهل معامله گری نباشند و بر حقوق ملت پا فشاری کنند و به نحوی رفتار کنند که کشور دچار مشکل نشود.

به گزارش تابناک گیلان به نقل از شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت به مناسبت شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس گفت : حضرت امام (ره)  فرمودند مجلس در راس امور است اما این به این معنی نیست که سایر قوا جایگاهی ندارد بلکه قانون اساسی قانونی است که در آن بر لزوم  تفکیک قوا تاکید شده است.


نماینده ها اهل معامله گری نباشند و بر حقوق ملت پافشاری کنند


وی در باب اهمیت مجلس اذعان داشت : اهمیت مجلس بدان جهت است که قانون را برای کشور رقم می زند و به جرات می توان گفت شروع بسیاری از اقدامات و فعالیت ها و قوانین از مجلس است .

جعفر زاده با تاکید دوباره بر جایگاه تقنینی مجلس گفت : مجلس بدین جهت که قوانین را برای کشور رقم می زنند و چنانچه  از قوانین وضع شده توسط مجلس سرباز زده شود باید قوه قضائیه وارد عمل شود و با متخلف برخورد شود از اهمیت بالایی برخوردار است و با این نگاه می توان بیشتر به عمق این مطلب که مجلس در راس امور است پی برد.

نماینده مردم رشت با اشاره به ویژگی های یک مجلس مقتدر اظهار داشت : مجلس مقتدر مجلسی است که دیانت در آن وجود داشته باشد و سیاستش عین دیانتش باشد، بنابراین لازم است نماینده ها اهل معامله گری نباشند و بر حقوق ملت پا فشاری کنند و به نحوی رفتار کنند که کشور دچار مشکل نشود.

وی در پاسخ به این سوال که امسال سال آخر مجلس نهم است و چقدر این مجلس در راس امور قرار داشت گفت : به هر صورت هر مجلسی فراز و نشیب هایی دارد و این مجلس نیز تا امروز به فراخور خود عمل کرده است .




4 نفر دیگر به کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصلاحات گیلان اضافه شد+اسامی

تابناک گیلان: با پیشنهاد کمیته انتخابات و تصویب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، مقرر شد تا هفت تن از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان گیلان، به همراه آقایان سید احمد حسینی، فیاض زاهد، الیاس حضرتی و عسگر اسلامدوست، به عنوان چهار تن از چهره‌های سیاسی تأثیرگذار استان، به کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان افزوده شوند.

در جلسه عصر امروز کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، با عضویت نمایندگان شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گیلان در کمیته انتخابات موافقت شد.

به گزارش دبیرخانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، در جلسه عصر امروز، یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴، کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان که با حضور نمایندگان احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اشخاص حقیقی عضو کمیته انتخابات، در دفتر حزب مشارکتهای مردمی گیلان در رشت برگزار شد، اعضا با افزودن هفت نفر از نمایندگان شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گیلان و چهار نفر از شخصیت‌های سیاسی تأثیرگذار استان به عضویت کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، موافقت شد.

بر اساس این مصوبه کمیته انتخابات که در ادامه جلسه امروز، مورد تأیید اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان نیز قرار گرفت، مقرر شد تا هفت تن از اعضای شورای مشورتی اصلاح‌طلبان استان گیلان، به انتخاب اعضای شورای مرکزی این تشکل نوپای اصلاح‌طلبان استان و چهار تن از چهره‌های سیاسی تأثیرگذار استان گیلان، اعم از آقایان سید احمد حسینی، فیاض زاهد، الیاس حضرتی و عسگر اسلامدوست، به کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان افزوده شوند.

بدین ترتیب اصلاح‌طلبان گیلان، در مسیر اجماع و دستیابی به فهرست واحد انتخاباتی، با ادغام ساز و کارهای انتخاباتی دو مجموعه عظیم شورای هماهنگی و شورای مشورتی، گام نخست خود را با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی استان، محکم و استوار برداشتند.

گفتنی است که پیشتر، با عضویت نمایندگان "شورای جوانان حامی تدبیر و امید گیلان” و "شورای تدبیر و اصلاح” در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان موافقت شده بود. ترمیم ترکیب و افزودن اعضای حقیقی و حقوقی غیر عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در کمیته انتخابات، بر اساس تبصره دوم ماده ۲  آیین‌نامه کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استانها انجام می‌شود. بر اساس این تبصره، پذیرش اعضای حقوقی و حقیقی جدید غیر عضو شورا [شورای هماهنگی جبهه اصلاحات] در کمیته انتخابات، منوط به پیشنهاد کمیته و تصویب دوسوم اعضای شورای هماهنگی استان خواهد بود.


شورای مشورتی اصلاح طلبان


از دیگر مصوبات جلسه امروز کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، برگزاری چهار همایش سراسری انتخاباتی با محوریت چهار تشکل "حزب اسلامی کار”، "حزب کارگزاران سازندگی”، "مجمع دانش‌آموختگان ایران اسلامی” و "حزب مشارکتهای مردمی گیلان” بود که با همکاری و هماهنگی سایر اعضای کمیته انتخابات، در روزها و هفته‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در رشت برگزار خواهد شد.

همچنین مقرر شد تا جهت تعیین و تبیین شاخص‌های مورد نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخاب نامزدهایی که در فهرست نهایی انتخاباتی اصلاح‌طلبان گیلان قرار خواهند گرفت، کارگروهی با حضور تنی چند از اعضای کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان تشکیل شود.

در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان نیز که پیرو جلسه عصر امروز کمیته انتخابات برگزار شد، پس از رأی‌گیری در خصوص پیشنهاد کمیته انتخابات مبنی بر افزودن چهار شخص حقیقی به عضویت در این کمیته، با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم و همچنین آغاز فصل رقابت‌های انتخاباتی و به منظور تمرکز  انرژی و قوای اصلاح‌طلبان استان در کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان، مصوب شد تا جلسات کمیته انتخابات شورای هماهنگی به طور منظم و هفتگی، در روزهای یکشنبه برگزار شود و جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان نیز حسب ضرورت و به تشخیص و دعوت هیأت رئیسه شورای هماهنگی تشکیل شود.




زاکانی پایش به رشت نرسید ؛ واکنش کریمیان به پشت پرده ماجرا

احرار گیل نوشت: حجت‌الاسلام علی کریمیان دقایقی پیش در جمع دانشجویان معترض دانشگاه آزاد اسلامی در برگزار نشدن روز دانشجو، اظهار کرد: بنده به اتفاق علیرضا تیموری رئیس دانشگاه آزاد رشت برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را امضا کردیم اما گروهی از برگزاری این مراسم جلوگیری کردند.

وی افزود: برخی در جامعه تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارند و بر این اساس از برگزاری روز دانشجو با سخنرانی علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس جلوگیری کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری مراسم روز دانشجو را داریم، خاطرنشان کرد: عده‌ای در خارج از این دانشگاه از برگزاری روز دانشجو جلوگیری کردند.


۱۳۹۴۰۹۱۶۰۰۰۰۱۳_PhotoA (1)


 مراسم روز دانشجو قرار بود بعد از ظهر امروز با سخنرانی زاکانی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شود اما برخی از نهادهای تصمیم‌گیر به دلایلی مانع از حضور زاکانی در گیلان شدند و وی امروز به این استان سفر نکرد و مراسم روز دانشجو برگزار نشد.

لغو مراسم روز دانشجو در حالی صورت گرفت که تعداد زیادی از دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد رشت برای سخنرانی زاکانی حضور یافتند و با وجود اینکه می‌توانستند سخنران دیگری را به مراسم دعوت کنند اما به طور کامل مراسم لغو شد.




اگر لهجه داشته باشی استخدام می شوی!

در بین انبوهی از آگهی‌های استخدام منتشرشده امروز، برخی از آگهی‌ها بیشتر جلب توجه می‌کنند و متفاوت از سایر آگهی‌های دیگر به نظر می‌رسند.

ماسال فردا نوشت: در یکی از این آگهی‌ها، از خانم‌ها و آقایانی که لهجه‌ شهر‌های مختلف ایران را دارند، جهت انجام پروژه نرم‌افزاری دعوت به همکاری شده است.


لهجه



آنچه این آگهی استخدام را از سایر آگهی‌ها متمایز می‌کند، استخدام به مدت سه ساعت در این شرکت است. متقاضیانی که به این شرکت مراجعه می‌کنند، پس از ضبط صدایشان، کارت هدیه‌ای به مبلغ ۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و امکان همکاری با این شرکت را به صورت مداوم ندارند و همکاریشان مختص همین پروژه است.

در آگهی دیگری از خانمی با پنج سال سابقه کار در جهت طراحی سفره عقد در تالار پذیرایی دعوت به همکاری شده است. داشتن مدرک تحصیلی دیپلم از شرایط استخدام این آگهی است.
شرکت دیگری جهت استخدام طنزنویس تئا‌تر، ترانه‌سرا، تصنیف‌سرا، فیلمبردار و ادیتور دعوت به همکاری شده است. پس از تماس با این آگهی، صدای ضبط شده مرد میانسالی به گوش می‌رسد که ضمن معرفی شرکت، می‌گوید:شماره تماس و سابقه کاری خود را بگویید تا در صورت پذیرش با شما تماس گرفته شود.

در یکی دیگر از آگهی‌ها از خانم میانسال و با تجربه‌ای برای همدم بودن با خانمی در روزهای زوج با حقوق بالا دعوت به همکاری شده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار