در این مسابقه که در رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال شهرداری رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 69 بر 50 تیم ملوان بندرانزلی را شکست دهد. در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال شهرداری رشت بهتر از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت به یک پیروزی خانگی دست یافت تا سومین پیروزی خود در دور برگشت این رقابت ها را کسب کند .
کد خبر: ۱۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 11 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در ادامه دور برگشت مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه ها و دستجات آزاد گیلان جام خلیج فارس ، تیم شهرداری رشت مقابل ملوان بندرانزلی به برتری رسید.

در این مسابقه که در رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال شهرداری رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 69 بر 50 تیم ملوان بندرانزلی را شکست دهد. 

در جریان این دیدار ، تیم بسکتبال شهرداری رشت بهتر از موقعیت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت به یک پیروزی خانگی دست یافت تا سومین پیروزی خود در دور برگشت این رقابت ها را کسب کند . 

همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها، تیم های بسکتبال شهرداری لاهیجان و جوانان آرنای رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال شهرداری لاهیجان با نتیجه 84 بر 72 برابر تیم جوانان آرنا به برتری دست یافت . 

در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام خلیج فارس 9 تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند . 

بر این اساس در این دوره از مسابقات، تیم های بسکتبال شهرداری رشت ، شهرداری لنگرود ، کوچصفهان ، جوانان آرنا ، شهرداری لاهیجان ، نظام مهندسی گیلان ، ملوان بندرانزلی ، درفک رشت و ستارگان صومعه سرا حضور دارند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار