تابناک گیلان گزارش می دهد ؛
به گزارش تابناک گیلان، درواقع فوتبال گیلان را با سپیدرود و ملوان می شناسند. قبل از فعالیت سپیدرود، باشگاهی بنام سلامت بخش فعالیت داشت . اکثر بازیکنان تیم سلامت بخش به سپیدرود آمدند تا تیم محبوب قرمزهای گیلان در سال ۱۳۵۳ متولد شود.
کد خبر: ۱۲۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 01 November 2015
تابناک گیلان: سپیدرود رشت و ملوان انزلی از قدیمی ترین، مردمی ترین و ریشه ای ترین باشگاه های فوتبال گیلان می باشند.

به گزارش تابناک گیلان، درواقع فوتبال گیلان را با سپیدرود و ملوان می شناسند. قبل از فعالیت سپیدرود، باشگاهی بنام سلامت بخش فعالیت داشت.اکثر بازیکنان تیم سلامت بخش به سپیدرود آمدند تا تیم محبوب قرمزهای گیلان در سال ۱۳۵۳ متولد شود. مکان باشگاه سلامت بخش در اطراف سبزه میدان رشت بود.

žاوج قدرت سپیدرود در سال های دور و  در دهه ۶۰ بود. در سال هایی که فوتبال گیلان فقط یک قطب به نام ملوان انزلی داشت، درخشش سپیدرود رشت ، فوتبال گیلان را به دو قطبی شدن سوق داد تا این رقابت موجب رشد فنی فوتبال گیلان و معرفی بازیکنانی بزرگ در فوتبال گیلان و ایران شود.

žحضور در ۴ دوره لیگ قدس در زمان جنگ تحمیلی تحت عنوان منتخب گیلان که شاکله این تیم از سپیدرود بوده است و کسب یک نایب قهرمانی و دو عنوان چهارمی در این مسابقات

اما متاسفانه این روزها اصلا این تیم ریشه دار گیلانی حال و روز خوبی ندارد و هیئت فوتبال گیلان هم به همراه دیگر مسئولین استان خود را به ندیدن می زند.


زمانی که سپیدرود رشت در حد نامش بزرگ بود + تصویر



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار