معاون برنامه ریزی استاندار گیلان:
حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان یکی از سیاست های مهم دولت است که می تواند در زمینه رفع مشکلات مربوط به اشتغال نقش موثری داشته باشد.
کد خبر: ۱۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸ 09 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، معاون برنامه ریزی استاندار گیلان در یازدهمین جلسه کارگروه حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در آستانه اشرفیه بر فراهم سازی زمینه جذب سرمایه گذاران بزرگ در استان تاکید کرد.

محمدحسین اصغریان روز دوشنبه در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در آستانه اشرفیه برگزار شد، با تاکید بر جدیت دولت در جهت رفع مشکلات اشتغال گفت: حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان یکی از سیاست های مهم دولت است که می تواند در زمینه رفع مشکلات مربوط به اشتغال نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید همواره تلاش دارد تا با سیاست های اقتصادی مناسب کشور را از رکود تورمی خارج سازد و همه باید در تحقق این مهم دولت را یاری کنیم.

اصغریان از تمامی مدیران تولیدی خواست تا اجرای مصوبات کارگروه حمایت از تولید را به موقع پیگیری و دنبال کنند.

ربیس صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به توانمندی های اقتصادی موجود در شهرستان آستانه اشرفیه بسیاری از سرمایه گذاران همواره برای سرمایه گذاری در این منطقه تمایل دارند.

علی منتظری با اشاره به عبور رودخانه سفید رود از این شهرستان اظهار داشت: به لحاظ وجود این رودخانه هم اکنون معادن بسیاری در این شهرستان فعال هستند که می توانند در زمینه توسعه اقتصادی این منطقه موثر باشند.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش تولید بیان کرد: سرمایه گذاران بخش تولید در همه سطوح همواره تقاضای حمایت دارند.

حسین اسماعیلیان گفت: باید تلاش شود تا با حمایت لازم از سرمایه گذاران بخش تولید زمینه فعالیت آنان هرچه بیشتر فراهم شود تا چالش های موجود در این خصوص از بین برود.

نماینده شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه اظهار داشت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان نیاز است تا مشکلات مربوط به سرمایه در گردش تولیدکنندگان و همچنین مشکلات مربوط به بانک ها هرچه بهتر رفع شود.

محمدحسین قربانی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اظهار داشت: باید تلاش کرد تا سرمایه های تولید کنندگان با یک برنامه ریزی مناسب به سمت تولیدی فعال هدایت شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون شهرک های صنعتی در این شهرستان تنها از 20 درصد ظرفیت خود در زمینه تولید بهره مند اند که نیاز است حمایت لازم از آنها در جهت تولید و ایجاد اشتغال صورت گیرد.

این جلسه امروز با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ، تولید کنندگان وسرمایه گذاران بخش خصوصی ، مدیران بانک ها در فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد.

در شهرستان آستانه اشرفیه یک شهرک صنعتی در روستای نقره ده، یک ناحیه صنعتی در روستای پرکاپشت و یک مجتمع کارگاهی در شهر آستانه اشرفیه وجود دارد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق مرکز گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار