کد خبر: ۱۱۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 27 October 2015
حمید استیلی پس از شکست دو بر صفر تیشم مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم. مسابقات به شکلی برنامه‌ریزی شده که هر 4،5 روز یک بار مسابقه می‌دهیم و برای تیم‌ها جابه‌جایی از شهرستان‌ها سخت است. 4 روز دیگر بازی داریم و سپس به مدت 20 روز مسابقات تعطیل است. در نیمه اول مانند بازی جام حذفی، یک بازیکن مصدوم شد. مازیار زارع دستش شکست و صادق محرمی را هم زود تعویض کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم خوب نبودیم و پرسپولیس بهتر بود و  دو گل زد. شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم خوشحال آنها را به انزلی برگردانیم.

سرمربی ملوان در مورد شعار هواداران علیه خودش، گفت: هوادار همیشه مربی را مقصر می‌داند و همه چیز را سر وی می‌شکند و نمی‌داند چقدر مشکل داریم. بازیکان از فصل قبل حقوق خود را نگرفته‌اند و از پرسپولیسی‌ها که مربی این تیم بودم و چند سال در این تیم بازی کردم تشکر می‌کنم که تشویقم کردند.

استیلی در مورد داوری مسابقه تصریح کرد: معمولاً در مورد داوری صحبت نمی‌کنم ولی ببینید چه تکل‌هایی زدند که جای "استوک" کفش بازیکن پرسپولیس روی دست مازیار (زارع) بود. صادق محرمی با تکل خشنی روبه رو شد و همه بازیکنان بین دو نیمه در مورد داوری حرف می‌زدند.

سرمربی ملوان در مورد این که بعد از بازی با پرسپولیس در جام حذفی از رفتار هواداران پرسپولیس ناراحت بود اما امروز هواداران ملوان شعارهای بدی را علیه وی سر دادند، بیان کرد: این یک ضعف است و خودمان از این صحبت‌ها بیشتر خجالت می‌کشیم.

استیلی در مورد جدایی به خاطر مشکلات مالی گفت: وضعیت خیلی سخت است و بیشتر وقت خود را در تمرین به مسایل مالی و حاشیه‌ای معطوف می‌کنیم. ادامه کار خیلی سخت است و این مسئله تمرکزمان را گرفته و امیدوارم هیات مدیره و مدیرعامل تلاش کنند تا هر چه زودتر این مسایل حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار