۹۰ پروژه طی هفته دولت در شهرستان البرز افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان البرز گفت: به‌طورکلی در شهرستان البرز به مناسبت هفته دولت قریب به ۹۰ پروژه با حضور نمایندگان عالی دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 28 August 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایسنا، حامد فتوحی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان البرز اظهار کرد: به‌طورکلی در شهرستان البرز به مناسبت هفته دولت قریب به ۹۰ پروژه با حضور نمایندگان عالی دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح کتابخانه بیدستان پس از ۶ سال، افتتاح واحد آموزشی در روستای «ولامدر» در محمدیه و روستای «منبره» در شهرستان البرز به‌جای مدارس کانکسی و افتتاح چمن مصنوعی ازجمله این پروژه‌ها است.

فتوحی ادامه داد: افتتاح کمربندی جنوبی شهر الوند که مطالبه چندین ساله مردم این منطقه بود نیز از پروژه‌های شاخصی است که طی این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: سیستم پایش تصویری شهر الوند که جزو پیشرفته‌ترین سیستم‌های پایش تصویری در استان است هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان البرز گفت: افتتاح منبع مخزن آب مهرگان، بهره‌برداری از ۲ مدرسه در مهرگان، زیرسازی آسفالت معابر جدول‌گذاری در شهر‌ها و روستا‌ها هم در این هفته انجام خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: افتتاح پارک‌سوار مهرگان، مزار شهدای شهر محمدیه و احداث چندین پست فشار ضعیف هوایی از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به نتیجه خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار