فرماندار تبریز:

انجام امور در جهت توسعه‌ی شهر و شهروندان تبریز باشد

فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه هرآنچه که بر خیر و صلاح شهر باشد، ما آن را انجام می‌دهیم، گفت: تاکنون هرآنچه که در جهت توسعه‌ی شهر و شهروندان بوده در حد توان انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ 18 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی،‌ یونس فاتح با حضور در جلسه‌ی علنی شورای شهر تبریز گفت: بنده در ابتدا حضور آقای چمنی عضو جدید شورای شهر تبریز را عزیز شمرده و از زحماتی که در گذشته نیز برای شورا کشیده است، قدردانی می‌کنم، همچنین شهادت فرماندهان جبهه‌ی مقاومت اسماعیل هنیه و شهید مرندی را تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: جا دارد از گزارش کمیسیون عمران که همانگونه که انتظار می‌رفت ارائه داده شد تشکر کنم، بنده خواستار این هستم تا برای چنین کمیسیون‌های شایسته‌ای پاداشی در نظر گرفته شود.

فاتح عنوان کرد: شهروندان تبریزی قدردان زحمات اعضای شورای شهر تبریز مبنی بر ساماندهی وضعیت اسفالت، ترافیک و ... هستند.

فرماندار تبریز اظهار کرد: بنده خواستار این هستم تا اقدامات باتوجه به نیازهای شهری اولویت بندی شوند، ما در پروژه‌ی معلم ثابت کردیم که می‌توان با انجام یک کار جهادی رضایت مردم را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورا مسئولین را به صحن علنی دعوت کرده و چالش‌های مربوط به وظایف آن‌ها را مطالبه کنند.

فاتح اضافه کرد: از زمان حضور بنده در فرمانداری بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای شهر تبریز تصویب شده است، بنده خواهشمندم تا در بحث تحلیل مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز دقت لازم به خرج داده شود.

وی گفت: فرمانداری نمی‌تواند با اصرار مصوباتی که دارای ابهام هستند را تطبیق دهد، ما تاکنون هرآنچه که در جهت توسعه‌ی شهر و شهروندان بوده در حد توان انجام داده‌ایم، اما هر چیزی که احساس کرده‌ایم دچار ابهام اعتباری بوده و سودی برای پیشرفت شهر ندارد را رد کرده‌ایم.

فرماندار تبریز تشریح کرد: مجلس شورای اسلامی هرساله کارنامه‌ای ابلاغ می‌کند که میزان حضور و غیاب و نطق اعضای مجلس را بیان می‌کند، ما نیز می‌خواهیم عضوی که برای مردم تلاش می‌کند و وقت می‌گذارد با فردی که حضورش هیچ سودی برای مردم ندارد، تفکیک داده شود.

وی ادامه داد: این تفکیک در اختیار مردم قرار گرفته و داوری در اختیار مردم قرار گیرد، بنده خواهشمندم تا این امر در دستور کار قرار گرفته و دفترچه‌ای با این ماهیت در اختیار مردم قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار