مراسم تحلیف اسماعیل چمنی، عضو جدید شورای شهر تبریز برگزار شد

مراسم تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز این شورا برگزار و اسماعیل چمنی رسما عضو شورای شهر تبریز شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 18 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، به دنبال انتصاب شهرام دبیری به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور، وی از عضویت در شورای شهر تبریز استعفا داد، در پی این استعفا، اسماعیل چمنی عضو علی البدل شورای شهر تبریز، وارد ترکیب اصلی شورا شد.

لازم به ذکر است، اسماعیل چمنی در دوره چهارم عضو شورای شهر تبریز بود.

عضو جدید شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم تحلیف خود در صحن علنی شورا، بعد از یاد کردن سوگند و تاکید سه باره بر رعایت عدل و انصاف، اظهار کرد: خوشحالم که مراسم تحلیف بنده با حضور پربرکت آزادگان سرافراز برگزار شد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک می‌گویم و امیدوارم تا تجلیل از این عزیزان به اقدامی سنتی و ماندگار برای ما تبدیل شود.

اسماعیل چمنی ادامه داد: بنده از اصحاب رسانه و خبرنگاران که همواره پیگیر وضعیت حضور بنده در شورای شهر بودند تشکر می‌کنم و در طول عمر باقی مانده شورای شهر تبریز خواستار نقد و راهنمایی که منجر به توسعه و پیشرفت شهر شود، هستم.

وی افزود: از زحمات اعضای شورای شهر تبریز تشکر می‌کنم و امیدوارم حضور بنده نیز موجب کسب رضایت مردم غیور شهر تبریز و پیشرفت ‌و توسعه‌ی این شهر، وحدت، دوستی و مودت اعضای شورا و مجموعه مدیریت شهر تبریز باشد.

چمنی خاطرنشان کرد: من نیز در این دوره‌ی باقی مانده امیدوارم پاسخگوی نیازهای مردم بوده و آرزوی قلبی من به غیر از خدمت به مردم و حل مشکلات و توسعه شهر نیست که این امر نیز با همفکری و مشورت دوستان شدنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار