آخرین وضعیت تونل شماره دو محور سی سخت 

مدیرکل  راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت فیزیکی 53 درصدی پروژه تونل دوم سی سخت در محور  یاسوج – سی سخت  خبر داد. 
کد خبر: ۱۱۸۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ 15 August 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،محمد راستا  گفت: پروژه تونل دوم سی سخت  به طول740  در راستای توسعه  محورهای ارتباطی استان و گره گشایی از نقاط حادثه خیز محور ارتباطی یاسوج - سی سخت  به ویژه به دلیل گردشگر بودن منطقه و کاهش بار ترافیکی در تعطیلات در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این تونل ایمنی در مسیر برقرار شود. 
 
وی افزود: محور یاسوج – سی سخت  یکی از مسیر‌های شریانی اصلی استان  است که این تونل در راستای انتقال ترافیک و کاهش نقاط حادثه خیز  ایفای نقش می‌کند. 
 
راستا تصریح کرد : در مسیر تونل شماره دو  در روز‌های تعطیل و ایام گردشگری در طول سال شاهد حوادث رانندگی بودیم  که در حقیقت با آزار و اذیت مردم همراه بود به طوری که شهروندان در فصل زمستان به دلیل سردسیر بودن منطقه و بارش برف حتی بیش از ۲ ساعت در این محور در ترافیک می‌ماندند. 
راستا با اشاره به روند عملیات اجرایی تونل شماره دو سی سخت  گفت: طرح احداث تونل دوم  به طول 740  متر بوده که کامل حفاری شده است  .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار