لیست کامل مواکب کهگیلویه و بویراحمد

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مسیرهای دهدشت به یاسوج، در مسیر کاکان و در همه جاده های استان موکب وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ 15 August 2024

از مهمترین مواردی که در پیاده روی اربعین می تواند به شما کمک کند، آشنایی با لیست موکب های ایرانی در پیاده روی اربعین است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار حسن حکمتیان رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه موکب های استان کهگیلویه وبویراحمد از ۶۰ مورد در سال گذشته به ۸۵ موکب شناسنامه دار افزایش یافته است گفت: مواکب استان در مرز شلمچه، نجف، مسیر پیاده‌روی اربعین نجف تا کربلا، کربلا، کاظمین، سامرا و بلد برپا شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ موکب در مرز شلمچه و در مسیر شلمچه تا گچساران نیز چهار موکب مستقر است افزود: شهرستان های باشت و گچساران طریق الکربلا هستند و ۱۷ موکب در این طریق الکربلا فعالیت می کنند.
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مسیرهای دهدشت به یاسوج، در مسیر کاکان و در همه جاده های استان موکب وجود دارد.
حکمتیان ادامه داد: در روز‌های گذشته مواکبی که پرونده خود را تمدید کرده یا جدید اخذ کردند، اموال خود را با انجام تشریفات گمرکی از مرز عبور دادند و اکنون در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران اربعین تا بعد از اربعین به زائران ادامه خواهد داشت.
 
لیست و آدرس مواکب کهگیلویه و بویراحمد در داخل

یست و آدرس مواکب کهگیلویه و بویراحمد در عراق

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار