تاج:‌ وضعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) عالی است

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بکارگیری سیستم داوری VAR در لیگ برتر، اظهار کرد: ۲ بازی در هفته اول لیگ برتر با VAR انجام می‌شود که البته باید صدا و سیما کمک کند و تایید کند سپس هفت دستگاه دیگر را نیز وارد می‌کنیم تا تمام بازی‌ها با VAR برگزار شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ 14 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، مهدی تاج روز سه شنبه در جلسه مجمع سالیانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی با بیان این‌که امروز ورزشگاه بزرگ نمی‌سازند بلکه ورزشگاه‌های ۵۰ و ۶۰ هزار نفری را نوسازی می‌کنند و باقی تماشاگران نیز بازی را از تلویزیون نگاه می‌کنند، تاکید کرد: ورزشگاه آزادی، همه الزامات یک ورزشگاه بین المللی را دارد و در ۲ سه هفته دیگر آماده می‌شود.

وی با بیان این‌که برای بانوان ورزشی نویس، فضا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: امروز به ورزشگاه یادگارامام(ره) رفتم و دست مریزاد به آقای ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌گویم زیرا با توجه به وضعیت قبلی این ورزشگاه اکنون بسیار عالی شده است و حتی موتورخانه ورزشگاه مانند یک هتل است.

تاج ادامه داد: وضعیت چمن، ورزشگاه و رختکن‌های ورزشگاه بسیار خوب است و کمی ضعف هم مانند گیت‌ها وجود دارد که باید به سرعت حل شود. بازی‌ها در ورزشگاهی که نور، چمن و رختکن مناسب دارد ولی گیت و بلیت مشخص ندارند، بدون تماشاگر برگزار می‌شود مثلا ورزشگاه غدیر اهواز که تا زمان آماده شدن گیت، به عنوان میهمان بازی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: گیت ورزشگاه برای هفته دوم لیگ و مسابقه تراکتور و پرسپولیس باید فراهم شود تا هواداران خونگرم تراکتور که من بابت بازی تراکتور و نفت مدیون آن‌ها هستم و جا دارد از آن‌ها عذرخواهی و تشکر شود، در ورزشگاه حضور یابند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این‌که شهید مالک رحمتی، استاندار شهید یکی از عوامل اصلی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال بود، افزود: ایشان به صورت جدی در زمانی که در سازمان خصوصی سازی حضور داشت، این موضوع را در دولت پیگیری کردند.

وی به نکاتی درباره برگزاری و لغو بازی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: طبق قانون فیفا هیچ مسابقه فوتبالی مگر با دستور افسر امنیتی لغو نمی‌شود و بازی بدون آمبولانس برگزار نمی‌شود در غیر این صورت هر اتفاقی که بیفتد، مسئول باید پاسخگو باشد.

وی اظهار کرد: سهم تبریز در تیم‌های ملی خوب است و در فوتسال نیز تیم مس سونگون سال‌ها نماینده کشور در آسیا بوده است. از بازگشت مظفری زاده به چرخه اداری فوتبال خوشحال هستیم.

تاج تاکید کرد: احیای تیم فوتبال ماشین سازی درخواست من از امام جمعه تبریز بود زیرا تراکتور و ماشین سازی دو بال فوتبال تبریز بودند. ماشین سازی حذف شدنی نیست و باید دوباره این تیم فوتبالی ایجاد شود و فدراسیون نیز کمک خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار