وزیر کشور؛

«ترور» نشان دهنده شدت ضعف رژیم صهیونیستی است

کد خبر: ۱۱۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ 07 August 2024

«ترور» نشان دهنده شدت ضعف رژیم صهیونیستی است«ترور» نشان دهنده شدت ضعف رژیم صهیونیستی است«ترور» نشان دهنده شدت ضعف رژیم صهیونیستی است«ترور» نشان دهنده شدت ضعف رژیم صهیونیستی است

تابناک/گیلان وزیر کشور با بیان اینکه «ترور» نشان دهنده شدت زبونی و ضعف رژیم صهیونیستی است، گفت: یاد شهید هنیه امروز در دامان مقاومت بالنده و هوشیارانه جریان دارد و جبهه مقاومت خونخواه خون او می شود.

احمد وحیدی امروز، ۱۶ مردادماه در یادواره شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی که در گلزار شهدای شلمان برگزار شد، اظهار کرد: توفیق بزرگی است که در خدمت شما مردم شهید پرور هستیم و به یاد شهید مرتضی عزیز دور هم گرد آمده‌ایم، شهدای ما همگی در آسمان پرستاره انقلاب درخشش فوق العاده‌ای دارند و امروز و همیشه ما مفتخریم به اینکه الگو و اسوه و مسیر حرکت همان است که شهدا برای ما ترسیم کردند.

وی با با بیان اینکه شهدا رفتند تا مقدمات ظهور را فراهم کنند، افزود: همه شهدا  و همه کسانی که در این راه پا به عرصه گذاشتند، به دنبال هدف انبیا و اولیا بودند، که همان مقدمات ظهور است.

 

وزیر کشور بیان کرد: اساس انقلاب فراهم کردن زمینه ظهور بوده لذا طبیعی است که دشمنان خدا و دشمنان ما نگران هستند از این موضوع و تلاش شان هم این است که نور خدا را خاموش کنند، عده‌ای می‌خواهند نور خدا را با دهان‌شان خاموش کنند و این محال و نشدنی است و شهدای ما این را در صحنه عمل نشان دادند.

وحیدی ادامه داد: شهید حسین پور، که در وصف شان دیدید شهید حاج قاسم فرمانده جاودان جبهه مقاومت گفتند «شهید حسین قمی فرمانده نخبه نیروی قدس و نیروی مقاومت است» که بر مبنای حقیقت بود، شهدای ما روشنگر و تبیین‌کننده این راه هستند و نشان می‌دهند که نور خدا با صحبت و تلاش دشمن خاموش نمی‌شود و شهدای ما تجلی بخش این حقیقت هستند.

 

وی با بیان اینکه روزی ۸۵ درصد سوریه دست دشمن بود، اندک کسانی امید پیروزی در سوریه داشتند اما با تلاش و فداکاری این رزمندگان پیروزی محقق شد، گفت: سوریه در محور مقاومت و دفاع از حق و حقیقت و مردم مظلوم بود، در عراق هم همینطور بود و چیزی نمانده بود که بغداد یا سامرا تصرف شود و دشمن به نزدیکی کربلا رسید و هدف‌شان گرفتن اماکن مقدس بود چون می‌دانستند حیات الهی از حرم ائمه می‌جوشد. در این دو جغرافیا دشمن با تمام تلاش برای حذف و نابودی آنچه که می‌توانست آینده رژیم‌های استکباری را برهم بزند، آمده بود.

وزیر کشور تصریح کرد: هیچ موقع داعش علیه اسرائیل یا آمریکا تیری پرتاب نکرد و اینکه داعش ساخته آن‌هاست واقعیت داشت؛ آن
ها داعش را طراحی کردند چون حیات خود را در خطر می‌دیدند. امروز صحنه‌های جدید را از آن‌ها می‌بینیم. لذا همه دست در دست هم در مقابل با استکبار و رژیم صهیونیستی جبهه تشکیل دادند و حاصل خون شهدا پیروزی جبهه مقاومت بود، این شهدا می‌روند اما بقیه را هم راهنمایی می‌کنند.

وحیدی تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت قوی‌تر شده و هر چه جلوتر می‌رود قوی‌تر و مصمم‌تر می‌شود که ناشی از اقتدار ایمانی و حضور در این جبهه پر صلابت است و رزمندگان ما نسبت به مردم مظلوم غزه احساس مسئولیت می‌کنند و شما می‌بینید که امروز در همه سرزمین‌های اسلامی، آزادگان عالم به یاد شهدای فلسطین به حرکت در آمدند.

وی با بیان اینکه امروز محور مقاومت به هم پیوسته بوده و بشارت‌های بزرگی در این مسیر است، به تعبیر رهبر معظم انقلاب مسئله رمز آلود فلسطین با ظهور گره خورده، تصریح کرد: شما مشاهده می‌کنید شهید هنیه امروز در دامان مقاومت بالنده و هوشیارانه جریان دارد و جبهه مقاومت خونخواه خون او می‌شود و این بسیار نکته مهمی است همانطور که عاشورا بلندترین نقطه در تاریخ عالم بشریت است.

وحیدی تصریح کرد: مسیر حضرت اباعبدالله (ع) الگوی جبهه مقاومت است، هرکسی بخواهد مردم ما را از این مسیر عزت و سربلندی و حماسه و پیروزی بازدارد، شدنی نیست. این مسیر جز رسیدن با کرانه ظهور آرام نمی‌گیرد و آن را امروز در مسیر ایمان حقیقی می بینیم و چقدر کوچک هستند کسانی که بخواهند این مسیر را با شهادت متوقف کنند در حالیکه شهادت و شهدا با خون خود این مسیر را آبیاری می‌کنند، شهدای بزرگی به شهادت رسیدند اما این مسیر متوقف نشد و مصمم ادامه دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز مقاومت در عراق بسیار قدرتمند است و این جهالت است کسانی گمان کنند با به شهادت رساندن می‌توانند جلوی راه آزادی خواهی و حمایت از مظلوم را بگیرند، تصریح کرد: روح شهید قوی‌تر به کمک همرزمانش در دفاع از حق و حقانیت می‌آید؛ رژیم صهیونیستی که روزگاری خود را قدرتمند منطقه می‌دانست اما الان در داخل خانه خودش هم ایمنی و امنیت ندارد. «ترور» از شدت زبونی وضعف رژیم صهیونیستی است، وقتی جوانان مومن و از خود گذشته همه چیز را آماده تقدیم در راه خدا کردند، از هیچ مانعی ترس و واهمه ندارند و شکست ناپذیر هستند چون جز خداوند مطالبه‌ای ندارند و همه چیز را در راه خدا فدا کردند.

وی بیان کرد: همین پیاده روی اربعین نشان دهنده پیروزی روشن جبهه حق و اباعبدالله الحسین(ع) است، خدا را شکر کنیم که چنین شهدای آبرومندی نزد خداوند داریم و افتخارمی‌کنیم که بالنده این حیات واقعی اسلام و آموزه‌های اهل  بیت را شاهد هستیم، آن‌ها رفتند و راه را باز کردند و ما هم خدا را شاکریم و امیدواریم در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

وزیر کشور گفت: دشمنان ما امروز بسیار آسیب پذیر هستند و دچار مشکلات فراوان شدند و نهضت بزرگ اسلامی در آستانه پیروزی بزرگی قرار دارد، این فداکاری‌ها در مسیر رسیدن به ظهور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار