رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه اشرفیه

در نیمه دوم شهریور جشنواره بومی محلی برداشت برنج و مسابقات شالیزاری در آستانه اشرفیه برگزار خواهد شد

کد خبر: ۱۱۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ 03 August 2024

 به تناسب همه شهرها بحث آمایش سرزمینی که بحث مهمی بود در سطح کشور ، در آستانه هم انجام شد که تمام اطلاعات مربوط به ورزش در حوزه ادارات دیگر هم نقطه زنی ها یی  انجام دادیم و اطلاعات آنها را به دست آوردیم  که به ما کمک خواهد کرد برای رسیدن به اهداف از چه ریلی حرکت کنیم. آستانه یکی از شهرهایی است که خصوصا در رشته های کاراته المپیکی دارد ،رشته های رزمی معمولا در این شهرستان معتبر هستند که ما هم باید بتوانیم با سالن های تخصصی که داریم از این ورزشکاران استفاده بهینه کرده تا آینده ورزشکاران ما روشن باشد در سال  ۱۴۰۳چند مسابقه بانوان در رده رزمی و وشو هم انجام دادیم که مسابقات بسیار خوبی بود.
تاباری ضمن تشکر از کمکهای فرماندار این شهر و حمایت های نماینده آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی  و همه دست اندرکاران که برای بهتر شدن زیرساخت های ورزشی تلاش می کنند افزود:
 در بعضی شاخص ها، ورزش های سرپوشیده نسبت به شاخص های روباز کارایی بهتری دارند .در تلاشیم که کیفیت سالن های ورزشی بهتر شود و فضای باز ورزشی را با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده افزایش خواهیم داد. ازجمله این  پروژه ها استخر  آستانه است  که باوجوداینکه  به پایان رسیده امانیاز به کیفیت سازی دارد،
 با۱۰  میلیارد اعتباری که  برای آن گرفتیم  به نسبت ۵ میلیارد اعتبار استانی و ۵ میلیارد اعتبار شهرستانی ، کیفیت سازی استخر انجام  خواهد شد.
 در روستاها طرحی تحت عنوان زمین های روستایی و چمن های ورزشی مینی فوتبال داریم که چند نقطه ساخته شده و چند نقطه جدید هم قرار است ساخته شود. نقاطی  از روستاهای ما در واقع چمن طبیعی است و اکثر روستاها که فعالیت ورزشی دارند امکاناتی از قبیل توپ ،تور ،البسه، دروازه مینی فوتبال و بزرگ اهدا شده است.
 سقف  تعداد ورزشکاران ۲۰درصد نسبت به سال گذشته افزونتر بوده و با توجه به دوری دریا در صورت تامین زمین بتوانیم ورزش های ساحلی را در آستانه ایجاد کنیم. همچنانکه  در کیاشهر والیبال ساحلی داریم  و اردوهای کشتی آزاد برگزار می شود.
 اداره ورزش و جوانان  هم  چند پروژه مینی فوتبال را در تقویم کاری خود دارد  که برای  هر زمین  مینی فوتبال  ۵۰۰ میلیون هزینه پیش بینی شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستانه با بیان اینکه اعتبارات ما به تناسب کارهای ما بالای ۸ میلیارد تومان بود که جذب شد افزود :در کاراته جز ئ رشته هایی هستیم که دارای ورزشکار المپیکی هستیم، در والیبال نفر جهانی داریم،  رشته های رزمی طرفداران بسیار خوبی دارد ،کشتی و آمادگی جسمانی هم به همین ترتیب ،ازجمله  در آمادگی جسمانی که میزبان مسابقات  بودیم تیم آستانه رتبه اول استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار