پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن در پی کسب مدال طلا و مقام اول آقای نیما فرجی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در رشته تکواندو کشور کره جنوبی به شرح زیر است
کد خبر: ۱۱۷۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ 31 July 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان حلاوت این قهرمانی توسط فرزند شایسته شاندرمن زمانی دوچندان شد که با نتایجی مقتدرانه و بدون از دست دادن امتیاز در مقابل رقبا به دست آمد.

ثبت این نتایج درخشان در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در رشته تکواندو توسط آقا نیما فرجی ضمن اینکه برگ زرینی به تاریخ ورزش نوجوانان کشور  افزود؛ اثبات کننده توانایی ها و شایستگی های نوجوانان ایران زمین است و از امروز شما به عنوان طلایه دار نوجوانان شهر زیبایی های طبیعت شاندرمن زیبا وظیفه ای سنگین تر از قبل را بر دوش دارید.

امید است با توکل به خداوند یکتا و با عزم راسخ و حمایت و توجه ویژه مسئولین در آینده نیز بیش از پیش در میادین بین المللی بدرخشید و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز دراورید و با قهرمانی های خود به الگویی برای نوجوانان این سرزمین بدل شوید.

اینجانبان به سهم خود این قهرمانی ارزشمند جهانی را به شما و جامعه ورزشی تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار