لاهوتی در پی مصوبه آزادسازی برنج های موجود در گمرک؛

آقای رئیس‌جمهور شخصا به این موضوع ورود کنید

کد خبر: ۱۱۷۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶ 05 August 2024

 نماینده مردم لنگرود نسبت به تدابیر وزرای صمت و جهاد کشاورزی در خصوص حمایت از کشاورزان اعتراض کرد و در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به آنان تذکر داد و از رییس جمهوری خواست تا به اجرای مصوبه آزادسازی برنج های موجود در گمرک ورود کند به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
؛مهرداد لاهوتی در جلسه علنی دیروز مجلس با بیان اینکه بر اساس قانون از ۳۱ تیرماه تا پایان آبانماه که فصل برداشت برنج است دولت حق واردات برنج ندارد.
لاهوتی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار اکنون که شالیکاران در تب و تاب برداشت برنج هستند، ترخیص برنج موجود در گمرک را مصوب کرده، این عمل را خلاف قانون و اخلاق خواند و خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه کشاورزان زحمتکش و رنجدیده هرگز ظلم عوامل این مصوبه را فراموش نمی کنند بی شک این فعل، خشم و غصب خداوند متعال را نیز به همراه دارد.
نماینده مردم لنگرود همچنین از رییس جمهور خواست تا شخصا به این موضوع ورود کند.
وی در پایان فرا رسیدن سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی را به پیشگاه مردم مومن و متدین ایران اسلامی به ویژه گیلانیان تبریک و تسلیت گفت.
‌ سرهنگ پاسدار شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی با نام مستعار «حسین قمی» متولد روستای شلمان از توابع لنگرود در زمان شهادت فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون بود و در آزادسازی مناطق بسیاری از سوریه و عراق خصوصا در عملیات محاصره شهر سامرا و منطقه زینبیه دمشق، عملیات آزادسازی شهر راهبردی بیجی و عملیات آزادسازی مناطق اطراف شهر حلب سوریه نقش کلیدی ایفا کرد. وی در زمره قهرمانانی بود که پس از حملات و تسلط وحشت انگیز نیروهای داعش به اکثر استان های عراق در خرداد ۱۳۹۳ همراه با حاج قاسم سلیمانی به کمربند امنیتی بغداد وارد شد و به مجاهدت پرداخت و توانست با کمک مردم و جوانان و جبهه مقاومت در عراق، داعش را شکست دهند و از حومه پایتخت عقب برانند.
گفتنی است وی سرانجام در ۳۲ سالگی و روز ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ حین عملیات علیه نیروهای داعش در سوریه به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار