نماینده عالی دولت درشهرستان رودسر درکمیته برنامه ریزی شهرستان رودسر

مهمترین اولویت دولت چهاردهم را اقتصاد و رفاه و معیشت دانست

کد خبر: ۱۱۷۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱ 04 August 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان وی با اشاره به نقش نمایندگان مجلس در تصویب بودجه سالانه، افزود: قانون بودجه نقش مهمی در توسعه استانی و شهرستانی دارد.
فرماندار رودسر با بیان اینکه ضرورت ها و نقاط بحرانی شهرستان باید احصا شود، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی خودشان را با بودجه سالانه وفق دهند و لذا بودجه تخصیص یافته برای پروژه های غیر عملیاتی، صفر خواهد بود.
حیدری با تاکید بر لزوم تخصیص بودجه به پروژه های اولویت دار شهرستان، عنوان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد؛ البته سوگیری بودجه با پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است.
وی شهرستان رودسر را دارای چهار پروژه کلان ملی دانست و اضافه کرد: سد پلرود، جاده حسن رود چمخاله رودسر، جاده قزوین و پست 63 کیلوولت رحیم آباد دارای بودجه ملی هستند، اما باید به ریزپروژه ها نیز توجه کنیم، زیرا رضایتمندی مردم را به دنبال دارند.
فرماندار رودسر از بخشداران و دهیاران و مسئولان اجرایی شهرستان خواست پروژه های زیر 100 میلیون تومان به ویژه در حوزه های آب، برق، گاز و راه را سریعا به انجام برسانند و یادآور شد: باید از ظرفیت بخشداران و دهیاران استفاده کنیم.
وی خواستار نقش آفرینی دهیاران در منظومه مدیریتی و توسعه ای و برنامه ریزی شهرستان شد و اضافه کرد: پروژه های بنیاد مسکن در روستاها نقش مهمی در توسعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار