شناسایی هویت شهید کرمانی با گذشت ۳۷ سال از شهادتش

هویت شهید ابراهیم سیاه‌کوهی که سال ۱۳۶۶ در منطقه سومار به شهادت رسیده و سال ۷۵ پیکرش به عنوان شهید گمنام در گلزار شهدای مرودشت استان فارس تدفین شده بود، در روز‌های اخیر توسط کمیته تفحص شهدا شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷ 30 July 2024

به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از ایسنا؛ این شهید بزرگوار از شهدای ارتش جمهوری اسلامی بوده که در خدمت سربازی به سر می‌برده و مجرد بوده است.

امروز ۹ مردادماه امیرغلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و جمعی از مسئولان قرارگاه و بنیاد شهید با حضور در منزل برادر شهید سیاه‌کوهی، خبر شناسایی هویت او را اعلام کردند.

پدر و مادر شهید سیاه‌کوهی پس از سال‌ها چشم انتظاری و غم فراق فرزندشان، در سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و دو برادر و هفت خواهر شهید در قید حیات هستند.

یکی از خواهران شهید سیاه‌کوهی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سال ۷۶ پدرم از دنیا رفت و مادرم بعد از سال‌ها چشم انتظاری برادر شهیدم، سه سال قبل درگذشت.

وی بیان کرد: ما دوست داریم پیکر برادرمان به کرمان منتقل شود، چون خیلی چشم انتظار بودیم و حالا که هویتش شناسایی شده، دوست داریم کنارمان باشد.

استان کرمان ۳۲۴ شهید گمنام دارد و تاکنون ۶ نفر از آنها شناسایی شده که دو مورد مربوط به امسال و شناسائی شهیدان زراعت‌حرفه (از شهدای بخش گلباف) و شهید سیاه‌کوهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار