استاندار کرمان: تامین مسکن مددجویان بهزیستی تا رسیدن به نتیجه دنبال شود

استاندار کرمان گفت: در خصوص تهیه زمین و مسکن برای افراد زیرپوشش بهزیستی و همچنین مراکز نگهداری جامعه هدف تا حصول نتیجه و رفع مشکل تلاش شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 27 July 2024
به گزارش «تابناک کرمان» به نقل از ایرنا؛ محمد مهدی فداکار در نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمان با وی ضمن اشاره به نوع خدمت رسانی در این مجموعه افزود: در بعضی از مراکز مانند شیرخوارگاه‌ها که امکان دارد و ظرفیت انسانی، احساسی و عاطفی در آنها هست، شرایطی فراهم شود که دیگران بتوانند در آن فعالیت داشته باشند و مسئولیت اجتماعی انجام دهند.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: هرچند فعالیت در مجموعه بهزیستی دردسر‌ها و گرفتاری‌های خاص خود را دارد، اما افتخار بزرگی برای دستگیری از افراد نیازمند است.
وی تاکید: در حوزه مباحث مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی باید دلسوزانه کار کرد و بهزیستی مجموعه‌ای است که ظرفیت جمع‌آوری کمک‌ها و اعتماد دیگران را دارد.
فداکار با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های بزرگ استان در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی مربوط به حوزه بهزیستی، گفت: این مجموعه در حوزه مردمی، شیرخوارگاه و آسیب‌های اجتماعی، ظرفیت کمک‌رسانی زیادی نسبت به مجموعه‌های دیگر دارد.
وی ادامه داد: مباحث مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی نیازمند نماینده‌ای است که بتواند در این مسیر دلسوزانه کار کند.
استاندار کرمان همچنین در زمینه کمک هزینه‌های برق مرتبط با معلولان زیرپوشش بهزیستی، خاطرنشان کرد: تا جایی که قابل حل باشد و منع قانونی ندارد، مکاتبه‌ای انجام شود که اگر خانه معلولی زیر پوشش معافیت برق قرار دارد مشکل آنها رفع شود.
علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به خدمات این سازمان گفت: بیش از ۶۳ هزار پرونده افراد دارای معلولیت در استان تشکیل شده که در این حوزه عرف و میانگین جهانی نیز همین است.
به گفته وی در حوزه اجتماعی برای حدود ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار و حدود چهار هزار پرونده برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در استان تشکیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار