جذب حداکثری به روش امام جمعه

حجت الاسلام ابراهیم حسینی احمد فداله با ایجاد پیوند دوستی و عاطفی با جوانان محبوبیت قابل توصیفی بین اهالی پیدا کرده و علیرغم غیر بومی بودن هم قبیله آنها شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶ 26 July 2024

تابناک ایلام ،بهروز مردانی :: سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و در بیانات متعدد به کرات بر این موضوع تاکید کرده و یکی از اصلی ترین دغدغه های ایشان می باشد.

 

اما اینکه این مسئله چقد به منصه ظهور پیوسته باید اشاره کرد که افراط گری های افراطیون، رفتارهای خارج از عرف برخی مسئولان و تندروی های سیاسیون و تبدیل مردم به دو گروه خودی و غیرخودی باعث شده تا نه تنها جذب حداکثری رخ ندهد بلکه نتیجه عکس یعنی دفع حداکثری اتفاق بیافتد.؛ و این یکی از اساسی ترین مشکلات جامعه و کشور بوده که مردم را نسبت به هم و نسبت به نظام و انقلاب بدبین کرده است.

 

امروز اما امام جمعه آبدانان روشی در پیش گرفته که توانسته جوانان بسیاری را به خود و نظام جذب و دید آنها را نسبت به خیلی موضوعات معطوف کند.

 

این نماینده ولی فقیه در شهرستان بجای متکلم وحده بودن و سخنرانی در مساجد به میان مردم میرود و از نزدیک با مشکلات و دغدغه های آنها آشنا می شود.

 

وی تنهایی و بدور از همراه داشتن خدم و حشم روزانه و پیش و پس از نمازهای یومیه به بازار رفته، پای صحبت جوانان می نشیند، خود را محرم راز آنها می داند تا جوانان با احساس امنیت و بدون لکنت زبان حرف دل خود را بیان کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیم حسینی احمد فداله با ایجاد پیوند دوستی و عاطفی با جوانان محبوبیت قابل توصیفی بین اهالی پیدا کرده و علیرغم غیر بومی بودن هم قبیله آنها شده است.

این خطیب جمعه که خود ورزشکار می باشد به باشگاههای ورزشی سرکشی و از نزدیک مشکلات و کمبودهای آنها را رصد و در حد توان در رفع آنها کوشا می باشد.

در حقیقت میز خدمت، ارتباط با مسئول بی واسطه، سامانه سامد و... را حسینی فداله بدور از شعار پیاده می کند تا همراه و همگام بودن با مردم را به یقین رسانده و جذب حداکثری را رقم بزند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار