کشف دپوی سوخت قاچاق در حاشیه شهر بیرجند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به صورت دپو در حاشیه شهر بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ 24 July 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: یکی از چالش‌هایی که در خراسان جنوبی طی چند سال اخیر با آن مواجه هستیم قاچاق سوخت بوده که سودجویان با روش‌های مختلف سوخت را خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی با اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و خودروهای شوتی از طریق مرز از کشور خارج می‌کنند.
 
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با کسب اخباری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یکی از منازل مسکونی حاشیه شهر بیرجند بلافاصله رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو شده داخل تانکر کشف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
 
وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی نیز طبق دستور مقام قضایی اقدامات و برخوردهای بازدارنده با این خودروها صورت گرفته به طوری که خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق بین سه تا ۶ ماه توقیف می‌شوند.
 
سرهنگ دهقان با بیان اینکه پلیس با قاچاقچیان سوخت با قاطعیت برخورد می‌کند افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی در زمینه قاچاق سوخت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.
 
فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در استان خراسان جنوبی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار