پلمب ۱۰ واحد ضایعاتی متخلف در البرز ‏

رییس پلیس آگاهی البرز گفت که در اجرای طرح پاکسازی صنوف ‏ضایعاتی این استان ۱۰ ‏واحد متخلف پلمب شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ 24 July 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حکمت اله شجاعی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از خرید و فروش اموال مسروقه در صنوف ضایعاتی، طرح پاکسازی مراکز ضایعاتی در سطح استان با مشارکت کلانتری ها و پلیس های تخصصی به اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح از ۲۲۱ ضایعاتی بازدید به عمل آمد که ۱۰ واحدآنها پلمب و برای ۲۱ واحد دیگر اخطاریه پلمب صادر شده است ؛ در این زمینه ۶ نفر نیز دستگیر شدند.
شجاعی یادآور شد: شهروندان در خرید اموال دست دوم از دست فروشندگان دوره گرد دقت کرده و از معامله با افراد مشکوک خودداری کنند.

‎ رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ سارق حرفه ای با ‏کشف ۱۲ ‏فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

شجاعی گفت: در پی سرقت های داخل خودرو در یکی از مناطق شهرستان کرج شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:ماموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی ۲ سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کردند.
شجاعی با اشاره به اینکه این متهمان به دلیل مصرف مواد مخدر اقدام به سرقت و فروش اموال سرقتی می کردند، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار