خادمی حسین (ع) زمینه‌ساز سعادت اخروی است

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز خادمی حسین‌بن‌علی (ع) را عاملی برای سعادت اخروی خواند و گفت: باید همگان دراین مسیر هرچه در توان داریم به‌کار گیریم چراکه باید مکتب حسین (ع) را زنده نگه داشت.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ 21 July 2024

به گزارش «تابناک البرز» علی اسلامخواه، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز در همایش موکب‌داران اربعین حسینی استان البرز ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه خادمان حسینی(ع) اظهار کرد: موکب‌داران نقش موثری در ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران سالار شهیدان کربلا را دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر مواکب کوچک با هم تجمیع شوند، می‌توانند در ارائه خدمات با هم همراهی و هم‌افزایی داشته باشند، افزود: باید به فکر تجمیع موکب‌ها در جهت برپایی موکب‌های توانمند برای خدمات‌رسانی مطلوب به زوار پیاده‌روی اربعین باشیم.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: امسال با توجه به گرمای هوا لازم است پیش‌بینی لازم برای پذیرایی از زائران انجام پذیرد و موکب‌داران مانند گذشته براساس وضعیت آب و هوایی همراهی لازم را خواهند داشت.

اسلامخواه گفت: دستورالعمل‌های لازم برای موکب‌داران ابلاغ شده و آنها نیز مانند سنوات گذشته با هماهنگی و همراهی که دارند بسترهای میزبانی از زائران را فرهم کرده‌اند.

این مسئول یادآورشد: این استان سال گذشته در بحث موکب‌داری جزو استان‌های برتر بود و امیدوارم امسال نیز با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بتوانیم خدمات‌دهی لازم را داشته باشیم .

اسلامخواه بیان کرد: موکب‌داران مانند سایر خادمان حسینی (ع) در تلاش هستند تا با ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به مردم دین خود را به سید الشهدا (ع) ادا کنند و با روحیه و انگیزه‌ای که در استان البرز دیده می‌شود به طور قطع خدمات مناسبی به زائران ارائه خواهد شد.

وی، خادمی حسین‌بن‌علی (ع) را عاملی برای سعادت اخروی خواند و ادامه داد: باید همگان دراین مسیر هرچه در توان داریم به‌کار گیریم چراکه باید مکتب حسین (ع) را زنده نگه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار