قتل مرد جوان به دلیل چشم تو چشم شدن‌

شخصی که به دلیل چشم تو چشم شدن با یک جوان 31‌‎ ‎ساله در شهر هشتگرد اقدام به ‌قتل او کرده و بلافاصله از محل جرم متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و ‌دستگیر شد‎.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 20 July 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ " علی سلیمانی "فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل از طریق وارد آوردن ضربات چاقو به یک جوان 31 ساله در یکی از پارک های شهر هشتگرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که 2 جوان به دلیل چشم تو چشم شدن با یکدیگر و درگیری لفظی با هم گلاویز شده اند که در این درگیری یکی از آن ها با وارد آوردن ضربه چاقو دیگری را به قتل رسانده و متواری شده است.

 سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی قاتل در شهر جدید مهستان این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به صراحت به انجام قتل به دلیل چشم تو چشم شدن با مقتول و عدم کنترل خشم اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: برخی از جرائم و جنایات که به خاطر مسائل پیش پا افتاده اتفاق می افتد امکان دارد مسیر غیر قابل برگشتی را در زندگی یک جوان رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار