نماینده آبادان در مجلس:

تکمیل پالایشگاه ‌خوزستان‌ اولویت دولت چهاردهم باشد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به بومی‌گزینی در استخدام‌ها گفت: پروژه مهم و ضروری پالایشگاه خوزستان در دولت گذشته بدون پیشرفت باقی ماند و انتظار داریم دولت چهاردهم به پالایشگاه خوزستان به عنوان یک اولویت نگاه کند.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ 24 July 2024

تابناک خوزستان: سید محمد مولوی با اشاره به در پیش بودن استقرار دولت چهاردهم، اظهار کرد: معرفی وزرا به مجلس باید کارشناسی شده باشد و بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از پتانسیل‌های استانی می‌تواند به پیشبرد اهداف ملی کمک کند، ادامه داد: آبادان به عنوان قطب انرژی و تجارت باید بیش از پیش مورد توجه ارکان مختلف دولت جدید قرار گیرد.

مولوی تکمیل پروژه‌های مهم استانی و شهرستانی را ضروری دانست و ادامه داد: پروژه مهم و ضروری پالایشگاه خوزستان در دولت گذشته بدون پیشرفت باقی ماند و انتظار داریم دولت چهاردهم به پالایشگاه خوزستان به عنوان یک اولویت نگاه کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حل معضل بیکاری جوانان در آبادان را از دولت چهاردهم مطالبه خواهیم کرد و دولت باید در این راستا بومی‌گزینی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار