رییس فدراسیون: یزد، فرصت میزبانی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا را قدر بداند

رییس فدراسیون والیبال گفت: میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای آسیا در استان یزد یک فرصت است که باید با همکاری مسئولان و علاقه مندان قدر آن را دانست.
کد خبر: ۱۱۷۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ 22 July 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از ایرنا؛ سید میلاد تقوی یکشنبه شب در مجمع سالانه هیات والیبال استان یزد افزود: برگزاری مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا نقش بسیار مهمی در توسعه این رشته، ایجاد انگیزه و همچنین معرفی استان یزد و کشورمان به دیگران دارد.

همچنین " زهیر حاجی حسینی " مدیرکل ورزش و جوانان یزد ضمن قدردانی از فدراسیون والیبال و همکاری مسئولان در واگذاری میزبانی مسابقات به این استان از آمادگی خوب برای انجام آن در موعد مقرر تاکید کرد و گفت: مشکلی در برگزاری مسابقات نیست.

در این مجمع عملکرد فنی و مالی هیات والیبال استان یزد ارائه و به‌ تصویب‌ اعضا رسید و همچنین از سوی رییس فدراسیون والیبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان از " محمدرضا جواهری " رییس سابق هیات والیبال استان تجلیل و " حمیدرضا شرافت " به عنوان سرپرست هیات والیبال استان معرفی و حکم وی اعطا شد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا سال ۲۰۲۴ از پنجم شهریورماه امسال به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود و در این مسابقات تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران و همچنین تیم شهداب یزد به عنوان میزبان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار