شادابی ، ایمنی و انگیزه سه هدف مهم پروژه مهر

سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد گفت : تحقق پروژه مهر نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه کارگروه‌های گانه است که در این راستا کارگروه اطلاع‌رسانی پروژه مهر برای اقناع سازی افکار عمومی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴ 20 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با محوریت پروژه مهر و گرامیداشت روز خبرنگارگفت : پروژه مهر نماد فعالیت‌های آموزش وپرورش برای اجرای مطلوب بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید است.
وی هدف اصلی از اجرای پروژه مهر را فراهم ساختن محیطی شاداب و ایمن توام با انگیزه برای دانش‌آموزان برشمرد و گفت: تمامی اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و سازماندهی‌ها باید برای خلق مدرسه‌ای اثربخش و بانشاط برای دانش‌آموزان باشد.
جمالی افزود: تحقق و موفقیت پروژه مهر در استان نیازمند برنامه ریزی دقیق و اهتمام جدی و همه جانبه تمامی عوامل اجرایی آن است.
سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با تاکید بر نقش خبرنگاران در روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی و همراهی و تعامل خوب آنان با آموزش وپرورش گفت: حضور خبرنگاران در جامعه نیاز است و باید به این جایگاه به نحو شایسته نگاه کرد و حمایت از این قشر زحمت کش را در همه جنبه‌ها ضروری دانست.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این جلسه از آمادگی کارگروه اطلاع رسانی برای انعکاس مطلوب فعالیت‌های سایر کمیته‌های پروژه مهر خبر داد وگفت: در کارگروه اطلاع رسانی از اردیبهشت ماه تاکنون در بحث ثبت نام دانش آموزان، ثبت کتب درسی و ساماندهی و سازمادهی نیروی انسانی اطلاع رسانی به خوبی انجام گرفته است.
سید ولی موسوی ضمن تاکید بر لزوم تقویت روابط‌عمومی برای اطلاع رسانی هنرمندانه، به موقع و هوشمندانه پروژه مهر در تعامل و ارتباط با رسانه‌ها گفت:کمبود نیروی انسانی و تجهیزات ازمهمترین مشکلات حوزه روابط عمومی است که انتظار می‌رود در این زمینه مشکلات روابط عمومی برطرف شود.

 وی افزود: تقویت روابط‌عمومی تقویت کل آموزش و پرورش است که در عصر ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی رسالت خطیری بر عهده دارد که بدون نیروی انسانی متخصص و تجهیزات این مهم میسور نیست.
موسوی با اشاره به اینکه درآستانه روز خبرنگار قرار داریم برگرامیداشت باشکوه این روز درآموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: درعصر ارتباطات و اطلاعات خبرنگاران درسنگر رسانه، با عشق به آگاهی برای رشد و شکوفایی وتعالی فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی دارند که خوشبختانه در دولت سیزدهم رسانه‌ها تعامل و همکاری خوبی با خانواده آموزش وپرورش دارند.
در این جلسه اعضا شورای اطلاع رسانی پیرامون اطلاع رسانی از پروژه محور و فعالیت‌های دیگر کمیته‌ها نظرات خویش را بیان و بر اطلاع رسانی به موقع جهت اقناع سازی افکار عمومی تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار