شاداب سازی صد مدرسه در استان

مسئول جهادی سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به آغاز طرح شهید عجمیان ۲ در مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ مدرسه کم برخوردار این استان با مشارکت یکهزار دانش آموز در قالب یکصد گروه جهادی از سراسر کشور بهسازی و شاداب سازی می‌شود
کد خبر: ۱۱۷۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ 17 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حمید رضایی در جمع اصحاب رسانه در شهر سی سخت اظهار داشت: طرح شهید عجمیان ۲ با حضور ۴۰ نفر از بسیجیان استان مرکزی در هنرستان شهید خوارزمی شهر سی سخت فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در این طرح یکصد مدرسه استان از سوی گروه‌های جهادی بسیج دانش آموزی در پنج منطقه در فصل تابستان بهسازی و شاداب‌سازی می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در شهرستان بویراحمد ۳۰ مدرسه، دنا ۳۴ مدرسه، دیشموک ۱۰ مدرسه، عشایر هشت مدرسه، مارگون ۱۲ مدرسه و لوداب ۶ مدرسه کم برخوردار با مشارکت آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی و گروه‌های جهادی بهسازی می‌شود.

وی فعالیت‌های تحت پوشش این طرح را شامل تعمیرات میز، نیمکت، درب و تخته کلاس‌ها، رنگ آمیزی دیوار کلاس‌ها و محوطه مدارس، ترسیم دیوارنگار‌ها با اهداف تربیتی، زیباسازی و شاداب‌سازی نمازخانه‌های مدارس، مرمت جزئی عایق سقف‌ها و تعمیر و بهسازی سرویس‌های بهداشتی اعلام کرد.

رضایی تصریح کرد: توسعه و تعمیق تفکر جهادی و ترویج روحیه تعامل و همکاری برای حل مشکلات مدارس، شاداب‌سازی فضای مدارس برای انتقال روحیه شادی و نشاط به دانش‌آموزان و معلمان، بهسازی تجهیزات معیوب و غیرقابل استفاده در مدارس و بازگشت مجدد به چرخه آموزش به منظور صرف‌جویی اقتصادی از اهداف مهم طرح شهید عجمیان ۲ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار