آغاز عملیات اجرای طرح شهید عجمیان در ۱۶۷۰ مدرسه خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در بیش از ۱۶۷۰ مدرسه استان با هدف بهسازی و شاداب سازی فضای مدارس آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ 20 July 2024

به گزارش تابناک رضوی، سید امیر شوشتری در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شهید عجمیان که صبح امروز در آموزش و پرورش رضویه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته در قالب طرح شهید عجمیان ۱۴۰۰  مدرسه استان نقاشی، رنگ آمیزی و شاداب سازی شد.
وی ادامه داد: با اجرای طرح شهید عجمیان بیشتر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی داشت توسط گروه های جهادی شاداب سازی شد.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تابستان امسال مرحله دوم این طرح در ۱۶۷۰ مدرسه استان اجرا می‌شود که تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس و تعمیر میز و صندولی ها نیز در دستور کار قرار دارد.
شوشتری بر لزوم رعایت عدالت اجرای طرح مذکور تاکید کرد و افزود: طرح شهید روح الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی باید در مدارسی که اعلام نیاز کرده اند به درستی اجرا شود.
 
 وی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.  
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌ برخوردار بسیار مهم است که با یک حرکت جهادی و با همکاری نهادهای مختلف در حال انجام است و فقط با کار گروهی و همکاری همه بخش ها می شود به جامعه دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار خدمت کرد.  
شوشتری تاکید کرد: طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی، بهسازی، شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار را در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار