تنفس ۹۲ روز هوای قابل قبول در پایتخت

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوا در حال حاضر روی عدد ۸۶ قرار دارد و کیفیت هوا قابل قبول است.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ 20 July 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شهر؛ تهران در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۹۸ کیفیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرد و امروز- شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳- کیفیت هوا قابل قبول است و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۶ قرار دارد.

با وجود ثبت میانگین هوای قابل قبول در پایتخت، دو ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ عدد ۴۱ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ عدد ۵۰ هوای پاک را نشان می‌دهند.

در حال حاضر در ۱۴ ایستگاه شامل اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۶۲، پونک در منطقه پنج با شاخص ۵۸، پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۸۵، ستاد بحران در منطقه ۷ با شاخص ۹۳، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۹۶، شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۸۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۹۴، گلبرگ در منطقه هشت با شاخص ۶۰، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۹۱، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۵۶، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ با شاخص ۷۰، ژئو فیزیک در منطقه ۶ با شاخص ۸۲ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۹۷ هوای قابل قبول را به ثبت رسانده‌اند.

همچنین ایستگاه‌های شریف در منطقه ۲ با عدد ۱۲۱، شهرداری منطقه ۱۹ با عدد ۱۰۳، پارک شکوفه در منطقه ۱۴ با عدد ۱۴۴، پاسداران در منطقه ۳ با عدد ۱۰۲ و شهرداری منطقه ۱۵ با عدد ۱۲۳ در وضعیت نارنجی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۲ روز هوای قابل قبول، ۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۸۷ روز قابل قبول، ۲۶ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر دو روز هوای قابل قبول و پنج روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار