مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد: 

تردد ۱۰ هزار نفر مسافر در دهه اول محرم از پایانه مرزی خسروی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از افزایش تردد بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر در دهه اول محرم از پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 19 July 2024

سیدشهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر در دهه اول محرم از پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه تردد کردند.

 وی افزود: هم‌اکنون تعداد زائران به صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین‌المللی به صورت انفرادی و کاروانی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، درباره آماده‌سازی پایانه مرزی خسروی تصریح کرد: تعمیرات مجموعه سرویس‌های بهداشتی، اجرای ۶ هزار متر سایبان جدید جهت آسایش تردد زائران اربعین، راه‌اندازی و استارت سیستم سرمایشی، نصب ۷۰ درصد از مه‌پاش‌ها و  روشنایی مسیر انجام شده و آماده تردد زائران است.

 کهریزی درباره آماده‌سازی محورهای مواصلاتی اضافه کرد: عملیات خط‌کشی در محور بزرگراه کربلا و مسیرهای اصلی تردد زائران اربعین در حال انجام است و اقداماتی از جمله بروزرسانی سیستم روشنایی، ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها در حال انجام است.

وی در پایان درباره تردد زائران در اربعین از پایانه مرزی خسروی، خاطرنشان کرد: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده‌سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار