۱۰ هزار نفر از مرز خسروی راهی عتبات عالیات شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به افزایش چشمگیر تردد زائران عتبات عالیات از مرزی خسروی گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر مسافر در دهه اول محرم ۱۴۰۳ از پایانه‌ مرزی خسروی استان کرمانشاه تردد کردند.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸ 18 July 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم، سیدشهرام کهریزی با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(علیه السلام) و یاران شهیدش اظهار داشت: در دهه اول محرم امسال 10 هزار و 502 مسافر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند.

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه در مورد آمار روزانه تردد از مرز خسروی گفت: آمار تردد زائران از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق هر روز متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین‌المللی انفرادی و به صورت کاروانی نیز انجام می‌شود.

کهریزی درباره آماده‌سازی پایانه مرزی خسروی برای روزهای اربعین بیان کرد: تعمیرات مجموعه سرویس‌های بهداشتی، اجرای 6 هزار متر سایبان جدید برای آسایش تردد زوار اربعین، راه‌اندازی و شروع به‌کار سیستم سرمایشی، نصب 70 درصد از مه‌پاش‌ها و روشنایی مسیر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره آماده‌سازی محورهای مواصلاتی گفت: عملیات خط‌کشی در محور بزرگراه کربلا و مسیرهای اصلی تردد زوار اربعین حسینی در حال انجام است و اقداماتی از جمله به‌روزرسانی سیستم روشنایی، ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و... درحال انجام است.

کهریزی درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی گفت: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار