رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

راه اندازی و اخذ مجوزات درمانگاه شهدای مرصاد اسلام آباد غرب و درمانگاه جامع دندانپزشکی بقیه الله

رئیس‌ سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در حال تلاش برای راه‌اندازی و اخذ مجوزات درمانگاه شهدا مرصاد اسلام آباد غرب و درمانگاه جامع دندانپزشکی حضرت بقیه الله در شهرستان کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ 18 July 2024

سعید کیانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: درمانگاه شهدا مرصاد اسلام آباد غرب، در ترمینال واقع شده و درمانگاه جامع دندانپزشکی بقیه الله شهرستان کرمانشاه در میدان آزادی است.

 وی افزود: با توجه به قرار گرفتن درمانگاه شهدا مرصاد اسلام آباد در مسیر اصلی منتهی به عتبات عالیات( مرزخسروی و مرزمهران)، این اقدام میتواند کمک شایانی در پیگیری امورات بهداشتی و درمانی و اورژانسی زائرین عتبات عالیات داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه، تصریح کرد: درمانگاه جامع دندانپزشکی حضرت بقیه الله شهرستان کرمانشاه، نخستین درمانگاه جامع دندانپزشکی بسیجیان استان کرمانشاه است که میتواند با دارا بودن بخشها و تجهیزات مختلف دندانپزشکی از جمله دستگاه سی تی اسکن دندانپزشکی(CBCT)و دستگاهOPG و بخش کاشت ایمپلنت میتواند در درمان بسیجیان و آحاد مردم استان کرمانشاه تاثیر گذار باشد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: خدمات درمانی بسیجیان استان کرمانشاه با دارا بودن درمانگاه تخصصی در سطح شهرستان های پاوه، اسلام آباد، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کنگاور و کرمانشاه در راه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بسیجیان و آحاد مردم در استان کرمانشاه فعال است و همچنین در درمان رایگان زوجین نابارور و کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی نیز بسیار تاثیر گذار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار