فرمانده  انتظامی کرمانشاه: 

مراسم عزاداری ماه محرم زیر چتر امنیتی پلیس برگزار شد

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با صدور پیامی ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش به همه آزادیخواهان عالم ومردم شهید پرور  کرمانشاه، از برگزاری مراسم عزاداری زیر چتر امنیتی پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 18 July 2024

محمد رضا یاری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: محرم، ماه پيروزی خون بر شمشير و حکايت آزاده ترين انسان هایی است که حاضر شدند در سخت ترين شرايط ممکن سختی تيغ و شمشير را بر خود بخرند اما دست از حمايت امام و مولای خود برندارند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای حضور دسته جات و هیئت های مذهبی، بیش از ۵۰۰نفر نیروی پلیس،با همکاری بسیج و دیگر ارگان ها وسازمان ها، امنیت برگزاری مراسم و هیئت های مذهبی در سطح شهرستان کرمانشاه را به صورت شبانه عهده دار بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد:  در روز تاسوعا و عاشورا نیز بیش از۸۰۰ نیروی پلیس و۷۰گشت خودرویی وموتوری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راستای امنیت وپوشش انتظامی شهرستان کرمانشاه فعال بودند.

یاری  در پایان با اشاره به امنیت کامل مراسم عزاداری ایام محرم در شهرستان کرمانشاه، عنوان کرد: به لطف خداوند متعال و همکاری مردم شریف و تلاش های همه همکاران و دیگر عزیزان، مراسم دهه اول محرم بدون مورد خاصی برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار