۱۰ کیلوگرم کوکائین در اصفهان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف بی‌سابقه یک محموله ۱۰ کیلوگرمی کوکائین در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری پلیس این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹ 17 July 2024

 به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا؛ سردار محمدرضا هاشمی فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اشراف اطلاعاتی و همه‌جانبه مجموعه پرتوان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند فعال در زمینه قاچاق کوکائین شناسایی شد و در رصد هوشمندانه این پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در نهایت پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و لحظه‌ای تحرکات این باند، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل این نوع مواد هنگام عبور از منطقه کویری شرق استان شناسایی و در یک عملیات پیچیده و غافلگیرکننده توسط ماموران یگان تکاوری پلیس استان متوقف و در بازرسی دقیق از آن ۱۰ بسته کوکائین به وزن ۱۰ کیلوگرم کشف شد .
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با تاکید به بی‌سابقه بودن کشف این مقدار کوکائین در کشور گفت: قاچاقچیان این محموله را از مرزهای شرقی کشور وارد کردند و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پلیس، در عملی کردن نقشه شوم خود ناکام ماندند.
این مقام انتظامی از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضایی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند در دست اقدام است.
سردار هاشمی‌فر به مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم هشدار داد که هیچ نقطه امنی در استان برای آنان وجود نخواهد داشت.
وی از شهروندان هم خواست تا مانند همیشه پلیس را در مبارزه با کسانی که در زمینه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت می کنند یاری داده و گزارش های خود را در این باره از طریق تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ارائه کنند تا در سریعترین وقت با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار